blind:. Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 hei alle sammen... Jeg skal ha meg en ny skjerm. jeg vil at det skal være en lcd med 19tommer. lav ms. den skal brukes mest til spilling og surfing. kan dere komme med noen forslag, for jeg er helt grønn på dette jeg har tittet litt på Viewsonic VX924. er den noe og satse på? Budsjet på 3000,- takk på forhånd og GOD JUL Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 hei alle sammen... Jeg skal ha meg en ny skjerm. jeg vil at det skal være en lcd med 19tommer. lav ms. den skal brukes mest til spilling og surfing. kan dere komme med noen forslag, for jeg er helt grønn på dette jeg har tittet litt på Viewsonic VX924. er den noe og satse på? Budsjet på 3000,- takk på forhånd og GOD JUL 5300064[/snapback] Hmmmm, vanskelig å få en LCD skjerm på 19" med lav MS uten å legge i mer 3000,- 8ms får du, sånn ca. men her er forslaget mitt. Den skjermen du nevner har 3ms, men den koster jo mer enn 3000,- eller hvertfall der jeg så at den var til salgs. Lenke til kommentar
blind:. Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 hei alle sammen... Jeg skal ha meg en ny skjerm. jeg vil at det skal være en lcd med 19tommer. lav ms. den skal brukes mest til spilling og surfing. kan dere komme med noen forslag, for jeg er helt grønn på dette jeg har tittet litt på Viewsonic VX924. er den noe og satse på? Budsjet på 3000,- takk på forhånd og GOD JUL 5300064[/snapback] Hmmmm, vanskelig å få en LCD skjerm på 19" med lav MS uten å legge i mer 3000,- 8ms får du, sånn ca. men her er forslaget mitt. Den skjermen du nevner har 3ms, men den koster jo mer enn 3000,- eller hvertfall der jeg så at den var til salgs. 5300459[/snapback] ja jeg så det, det var en demo brukt... hehe. det finnes jo en samsung med 4 ms. er den skjermen okey, eller? kan selvfølgelig strekke meg noen få kr Den du nevner, er det dårlig med 8ms, for jeg har ingen peiling med skjermer... blir det mye etterslep med 8ms, vil jeg merke det noe særlig?? takker for svar Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Du sier Samsung med 4MS. Tenker du mener Samsung 930BF da. Har den selv og er kjempe fornøyd. Men, den koste 600,- over budsjettet ditt da ! Betalte 3600 inkl. alt slags dritt og porto fra NetShop. Jeg vertfall, og det er min personlige mening er at du burde helt klart legge i de 5-600 kr ene og kjøpe Samsung 930BF ! Helt kanon god skjerm og den funker jo ekstremt bra på spill. Har til nå ikke merket etterslep i det hele tatt. Til og med ikke på Bubble Trouble. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 930BF får man til ca 3200kr, se på linken(prisugiden til hw.no) Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 en så kalt "vanlig" person vil nok ikke merke noen stor forskjell fra 4ms til 8ms, men de som gamer pro er opptatt av ms... Jeg har selv kjørt både 4ms og 8ms, kan ikke si at du merker en direkte forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå