Aalton Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Vi har fått prøve webkameraet SPC900NC, som er Philips' nye toppmodell. Se hvordan det klarer seg i vår test. Les mer Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Flott og informativ test, men jeg synes at prisen burde vært oppgitt. Håper på flere tester av webkamera, fordi det er svært vanskelig å bestille et produkt man ikke har prøvd, og kvaliteten på bildene fra ulike webcam er svært varierende. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg tenkte ikke over at prisen var glemt, men nå er den oppdatert Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hvorfor er det ikke skrevet et ord i testen om kameraets muligheter for å ta opp 90 bilder i sekundet. En test av det skulle jeg gjerne sett. Ta video av noe som skjer fort, en vannballong som faller i gulvet eller noe. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 hmm, helt ok test, men savnet stort et par "normale" bilder av rom, gjerne i forskjellig belysning. overalt en bra test av et produkt som virker greit, men utenom 90bilder i sekundet på video ser jeg liksom ikke noe andre ting som gir meg lyst til å "vrake" mitt åregamle quickcam pro 4000 til fordel for dette, ettersom de øvrige spesifikasjonene ser relativt like ut (1m3 megapiksler, 640x480 video, manuell fokus, innebygd mic). Lenke til kommentar
G Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Enig i at den 90 frames per second funksjonen kunne vært utdypet. Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 mm.. en test av et kamera uten et eneste bilde for å vise kvalitet. forruten det ubrukelige "macrobildet". bra jobba Lenke til kommentar
ruva Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Om bilder er ønskelig så varsle meg. Har nettopp kjøpt det og er fornøyd sålangt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Heisann, jeg beklager at vi ikke fikk med oss bilder som kunne vise kvaliteten, men en del bilder som skulle publiseres forsvant under et data kræsj her, så meget synd, men vi fikk gjort det beste ut av det Vi tar med erfaringene og leverer en enda bedre test neste gang. Takk for tilbakemeldinger Mvh, Ole Marius Aalton, Akam.no Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Finnes det tredjeparts programvare for å få dette kameraet til å f.eks. oppdatere en bildefil ved gitte intervaller? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Er ikke sikker på om det mulig, men ser ikke bort ifra noen løsning som kan fungere. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg har den, og i seg selv.. Så syntes jeg den er veldig bra.. Men Philips ligger veldig på lat siden, og støtten for Vista ser ikke ut til å komme i det hele tatt.. Sender dem mail, så får du ikke svar heller.. Endret 13. januar 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg