Gå til innhold

Overkill med x850xt pe?

weliiiss3245

Anbefalte innlegg

Vil anta at om du ikke klokker prosessoren vil den bli en flaskehals. Jeg har opplevds dette, og det er ikke hyggelig. Det som skjer er at spill lagger uansett innstilling, og fps-en er lik uansett hvor høy oppløsning eller hvor mye eyecandy du har på. Vel, dette skjedde hvertfall med MEG og min 3.0GHz P4 og et nå solgt 7800GTX GS.

5329569[/snapback]

Jeg skulle ønske jeg kune overklokke prossesoren, men kan dessverre ikke dette for jeg har en dell. Kjøpte pcen for 2 1/2 år siden, da jeg hadde lite peiling på pc.

Spill lagger heldigvis ikke på meg, har full grafikk(uten AA)(1280x1024) på cs:source og ligger altid over 60 fps. I BF2 går det mye bedre enn før, nå har jeg alle innstilingene på medium(1280x1024) og liger over 60 fps for det meste. spill ser mye bedre ut enn før, får mye klarere bilde på skjermen.

Jeg formaterte pcen før jeg puttet i grafikkortet.

Jeg er ganske fornøyd med pcen min nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I 3D Mark 05 er det nesten bare skjermkort som teller, man vil ikke øke scoren så veldig mange poeng ved å klokke resten av sys. (man kan selvfølgelig tjene noen hundre..).

edit: kjor1, noterte du stepping på den nye cpuen din?

5330052[/snapback]

Nå... En kamerat av meg gikk opp 400 poeng ved å bytte fra en P4 3,6GHz til den 2000kr billigere AMD 3200+.

5330280[/snapback]

Det var nok andre ting en og bytte fra P4 3,6 til AMD 3200+ som gjorde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...