Gå til innhold

Pamela Anderson NWS

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en fin plakat av henne fra sine glory days, så det kommer jeg aldri til å glemme. Men det er alltid kjekt å friske opp minnet litt :p

5299751[/snapback]

den er vel ganske mye "brukt"? :p

Haha! Mest sannsynlig, men for å være helt ærlig så husker jeg ikke. Begynner å nærme seg 10 år siden jeg fikk den :D

Lenke til kommentar
Pam er fortsatt flott! Husker da jeg og et par kamerater sto med det norske flagget til topps (metafor) og studerte pamela-plakatene en bror av en god kamerat av meg hadde hengende på veggen. fantastisk!

5299785[/snapback]

hahaha! Tok litt tid før jeg tok den :p Har dere flere bilde å poste av henne er det bare å komme med dem ;) Skal se om jeg finner noe.

Dere må huske at i denne tråden gjelder ikke de samme reglene som i babethreaden :)

Lenke til kommentar
Det er vel heller lite trolig.

Jeg liker ikke håret, ikke de to silikonputene som henger på foran der heller. Ikke stemmen, and so on

5300974[/snapback]

Godt å høre ;)

Silikonpuppene er greie nok de på de bildene. Men noen ganger ser de større ut, noe som ikke er bra. Muligens hun har ett par brystimplantater hun skifter mellom :hmm:

Selv foretrekker jeg naturlige framfor silikon da.

Lenke til kommentar
Hun er støggere enn ei gammal geit.

5300920[/snapback]

Så du sier nå at du heller kunne tatt ei geit? :dontgetit:

5300953[/snapback]

Jeg liker ikke håret, ikke de to silikonputene som henger på foran der heller. Ikke stemmen, and so on

5300974[/snapback]

Du trenger vel ikke snakke med ho?!?!

Lenke til kommentar
Hun er støggere enn ei gammal geit.

5300920[/snapback]

Så du sier nå at du heller kunne tatt ei geit? :dontgetit:

5300953[/snapback]

5300974[/snapback]

Da utfordrer jeg deg til å finne en dame som ser bedre ut enn Pamela på disse bildene, uten silikon, eller hår som ligner..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...