s0rse Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 I min datamaskin vises brenneren som en vanlig CD-ROM. Noen som har no forslag på hva jeg kan gjøre? Det er en Memorex TwentyFourMAXX 1040 CD-Brenner.. Desperat :razz: mvh Martin Lenke til kommentar
pegg Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 eh det er vel ganske normalt at brenern vises som vanlig cd-rom i min datamaskin, ivertfall i win9x/2k, winXP kaller den kansje CD-RW. men uansett hva er problemet? har jeg missforståt deg kansje? Lenke til kommentar
s0rse Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Den skal vises som CD-RW, men vises som en CD-ROM! Når jeg åpner for eksempel WinOnCD så får jeg en feilmelding som sier; Error retrieving SCSI/IDE bus information: No SCSI host adapter found. Hva nå enn dette betyr.. Martin Lenke til kommentar
SkiDMarK Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Prøv med å installere aspi drivere. kan være brenneprogrammet trenger di. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 s0rse Det gjør den hos meg og. Det er ikke noe å bry seg om det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå