Howard Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Tradisjonen tro presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg under dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 tja.. fine spørsmål i dag også. Kunne godt ha fått en slik i Julegave Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Helt enig. I dag var det gode spørsmål som var mulige å finne, men fortsatt en liten utfordring Takker for en flott kalender! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Er det her jeg skal rante om Microsoft sine patentvaner og om de som er så dumme at de encoder content til et format hvor du ikke selv kan bestemme hvordan du skal spille av dine egne filer engang? Neh, tar det en annen dag. Dagens premie hadde forøvrig passet bra som julepresang til søster/bror. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Denne var kanskje litt for lett? Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Er det her jeg skal rante om Microsoft sine patentvaner og om de som er så dumme at de encoder content til et format hvor du ikke selv kan bestemme hvordan du skal spille av dine egne filer engang?Neh, tar det en annen dag. Dagens premie hadde forøvrig passet bra som julepresang til søster/bror. 5299915[/snapback] Jeg syns du burde rant'et litt, jeg hadde hengt meg på Enig i at premien hadde passet bra som en julegave Syns forøvrig det var korrekt vanskelighetsnivå på spm'ene. Når jeg bruker under 1 minutt på å finne svarene (som i dag) så gidder jeg å være med. Tror jeg at jeg kan komme til å bruke lenger tid, så er jeg ikke med i konkurransen... Alle dere som orker å lete litt får håpe på vanskeligere spm og dermed færre deltagere Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Vel vist vi går etter Unites States Patent and Trademark Office sine arkiver er alternativene i oppgave 2 feil. En admin får vel skyte meg i foten for å inkludere denne linken, men føler lissom den hører med Patent # 6,041,345 tsk tsk Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 hvordan er alternativene feil? se NØYE etter på det dokumentet... Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Filed: March 7, 1997 ? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Filed: March 7, 1997 ? 5300220[/snapback] Litt lengre oppe til høyre, du. -Jar Endret 16. desember 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 godt spørsmål i dag, ble litt intresert i emnet microsoft og patenter, noe som fikk meg til å undersøke litt rundt emnet, og dermed finne enda litt fler grunner til å ikke betale for en windows lisens. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg venter i spenning på om jeg vinner denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå