lardvader Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Burde jeg bruke goop på minnet ved montering av aquagraFX vannblokka? Kan jeg stole på artic silver 5 eller er det risikabelt pga sølvinnholdet og at det kan lede strøm? Hva har dere gjort? Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 jeg tok å strøyk over litt på alle minnebrikkene med arctic silver.. funker fint.. å den kjøler jo bra.. aldri over 34 grader etter en runde med 3d mark 05 .. å det er på 498/1200 eller no rundt der.. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 OK og takk for svar - hadde nok testa uansett, men litt redd for søl... regner med at du ikke dekka brikka helt men bare en liten stripe på midten? uansett, har blokka di en pute for bedre kontaktflate mot gpu (som på mange bilder) eller helt plain aluminium? kjøpte blokka brukt til 6800 og skal være rev 2 - står hos f.eks. microplex at det skal være en fjærbelastet løsning, men ikke noe slikt hos meg. ordner seg med goop regner jeg med... Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) min er fjærbelastet i midten ja.. ikke no pute da men.. men jeg tok bankkortet å dro over alle minnebrikkene.. kan legge ut bilde EDIT: bilde som du ser så har jeg smørt litt utover med bankkortet å tatt en bitteliten dråpe på hver av minnebrikkene.. Endret 16. desember 2005 av AmdTommy Lenke til kommentar
saivert Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Litt goop har vel aldrig drept noen. http://lll.servecounterstrike.com:380 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå