Gå til innhold

MSN på W800i?

Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan informere om at jeg nå har eMSN, QuickIM og UltraIM installert på min W800i, alle fungerer utmerket.

De har sine mangler endog..

eMSN kan du f.eks. ikke snakke med mer enn en om gangen, noe som er no go for meg ihvertfall (hvis du snakker med en, og en annen prøver og sende melding til deg... får du opp at hvis du svarer ja til å snakke med han, lukkes det chatvinduet du har med den personen du allerede snakker med). Gratis å bruke.

Litt leit forklart, men jeg regner med dere forstår hva det går i.

QuickIM fungerer bra, men oversikten over kontaktene dine, spesiellt hvis du har en god del, blir veldig uoversiktlig.. Jeg vet ikke hvordan programmet sorterer de, men det er ikke alfabetisk ihvertfall.. Og du har ikke muligheten til og sortere dem i grupper. Det sto i amobil sin test at dette programmet kostet penger, men jeg har enda ikke fått noe som skulle tilsi det, i bruken av klienten.

UltraIM liker jeg best av de tre, det er mer oversiktlig og du kan bl.a. sortere kontaktene dine i grupper. Liker også måten du sender og mottar meldinger her bedre enn de to andre.. som kan være litt tungvinte.. eMSN lagrer f.eks. alt du skriver med de forskjellige kontaktene dine, på samme "side" så alt går i hverandre.. mens her, får du ulike chat vinduer fra hver kontakt. Her tror jeg imidlertid man må betale, da versjonen jeg lastet ned, var en 7 day trial versjon..

Jeg har kun lekt med dette et døgn nå, så dette er høyst subjektive og overfladiske meninger :)

edit: leif jarle på tur

Endret av superreven
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har fått meg W800i idag, har oppdatert firmware og lagt inn opera fra wap men hvor/hvordan skal jeg legge program som leg laster ned på pcen på memorysticken for at det skal gå an å legge dem inn på telefonen. Og hvor finne jeg filene på telefonen for å installere.

Brtlager noobyness, men min forrige telefon var en nokia 1100 så spranget var nokså stort :p

Francis :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
eMSN kan du f.eks. ikke snakke med mer enn en om gangen, noe som er no go for meg ihvertfall (hvis du snakker med en, og en annen prøver og sende melding til deg... får du opp at hvis du svarer ja til å snakke med han, lukkes det chatvinduet du har med den personen du allerede snakker med). Gratis å bruke

GRATIS ? Betaler jeg ikke for å være på msn og snakke og sånt eller det programmet som er gratis ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...