Torjus Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Kan man ha MSN på w800i? Står her: Messaging SMS, EMS, MMS, Email, Instant Messaging Er ikke Instant Messaging; MSN? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Noen som vet? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Emsn skal funke på symbian mobiler. Bare og legge fila innpå mobilen og installere. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Men W800 er jo ikke symbian da... Lenke til kommentar
superreven Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg kjøpte meg W800i i dag, og kunne også tenkt meg MSN på mobilen... kan jeg få dette? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Denne bruker jeg http://download.getjar.com/downloads/web/p...343/QuickIM.jar Edit: Krever GPRS Internett oppsett Endret 19. desember 2005 av TheGizmo Lenke til kommentar
superreven Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Denne bruker jeghttp://download.getjar.com/downloads/web/p...343/QuickIM.jar Edit: Krever GPRS Internett oppsett 5311847[/snapback] Hvordan installerer jeg det da? (fikk mobilen for en time siden) Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Enten laster du ned wia wap. krever at du skriver inn adressen over. Eller så laster du den ned på pc, flytter over til minnebrikke via kabel. så finner du den der via tlf. Når den starter legger programmet seg inn. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Kan man bruke eMSN? Hvilket MSN program til w800i er best? Har du prøvd eMSN, er QuickIM bedre? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg var så fornøyd med denne at jeg ikke har brukt noen andre.... Hvis det stemmer som beskrevet over at emsn er til symbian så funker jo ikke det.... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Okey... hvordan ser eMSN ut? Er det bare en liste (vanlig tekst) over pålogget eller er det MSN ikoner osv? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Som sagt bruker jeg bare QuickIM. Der kommer alle som de gjør på min vanlige msn. Enten etter grupper, eller etter online. Emsn : http://www.getjar.com/products/603/eMSN Eller så kan du lese Amobil sin omtale http://www.amobil.no/tester/mobil-programv...a_mobilen/21099 MSN på mobilen Endret 19. desember 2005 av TheGizmo Lenke til kommentar
superreven Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 TheGizmo: Må man betale for QuickIM? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 @superreven: Jeg har ikke gjort det enda for min egen del..... Lenke til kommentar
superreven Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Kan informere om at jeg nå har eMSN, QuickIM og UltraIM installert på min W800i, alle fungerer utmerket. De har sine mangler endog.. eMSN kan du f.eks. ikke snakke med mer enn en om gangen, noe som er no go for meg ihvertfall (hvis du snakker med en, og en annen prøver og sende melding til deg... får du opp at hvis du svarer ja til å snakke med han, lukkes det chatvinduet du har med den personen du allerede snakker med). Gratis å bruke. Litt leit forklart, men jeg regner med dere forstår hva det går i. QuickIM fungerer bra, men oversikten over kontaktene dine, spesiellt hvis du har en god del, blir veldig uoversiktlig.. Jeg vet ikke hvordan programmet sorterer de, men det er ikke alfabetisk ihvertfall.. Og du har ikke muligheten til og sortere dem i grupper. Det sto i amobil sin test at dette programmet kostet penger, men jeg har enda ikke fått noe som skulle tilsi det, i bruken av klienten. UltraIM liker jeg best av de tre, det er mer oversiktlig og du kan bl.a. sortere kontaktene dine i grupper. Liker også måten du sender og mottar meldinger her bedre enn de to andre.. som kan være litt tungvinte.. eMSN lagrer f.eks. alt du skriver med de forskjellige kontaktene dine, på samme "side" så alt går i hverandre.. mens her, får du ulike chat vinduer fra hver kontakt. Her tror jeg imidlertid man må betale, da versjonen jeg lastet ned, var en 7 day trial versjon.. Jeg har kun lekt med dette et døgn nå, så dette er høyst subjektive og overfladiske meninger edit: leif jarle på tur Endret 20. desember 2005 av superreven Lenke til kommentar
hørting Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Eller så kan du bruke Mine Venner som ligg inne. Det er lettvint (syns eg) å bruke. Bare registrer deg her. Der står det meir og Endret 23. desember 2005 av hørting Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har fått meg W800i idag, har oppdatert firmware og lagt inn opera fra wap men hvor/hvordan skal jeg legge program som leg laster ned på pcen på memorysticken for at det skal gå an å legge dem inn på telefonen. Og hvor finne jeg filene på telefonen for å installere. Brtlager noobyness, men min forrige telefon var en nokia 1100 så spranget var nokså stort Francis Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Legg programene inn på "Media files" og så på "other" Start telefonen, Filbehandling > Annen > velg det du vil installere > så finner du ut av det selv Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 eMSN kan du f.eks. ikke snakke med mer enn en om gangen, noe som er no go for meg ihvertfall (hvis du snakker med en, og en annen prøver og sende melding til deg... får du opp at hvis du svarer ja til å snakke med han, lukkes det chatvinduet du har med den personen du allerede snakker med). Gratis å bruke GRATIS ? Betaler jeg ikke for å være på msn og snakke og sånt eller det programmet som er gratis ? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Programmet er gratis menes det her, du betaler for GPRS trafikk, ikke at det blir så mange øre å snakke om da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå