scirocco Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Kjøpte denne kjøleren i dag. Fra før hadde jeg en billig ribbe med en ekstremt bråkete papst vifte. Likevel var temp altid under 52 grader. Etter at jeg monterte silent twin har temp. kommet helt opp i nesten 70 grader ved full load. Er dette normalt? [ Denne Melding var redigert av: scirocco på 2002-09-04 19:05 ] Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Goop? Anbefaler AS3 Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Bruker artic silver 3 ja... Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jasså. Silent Twin skal være bra, men 2*14 dB er ikke akkurat heftig... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei! Hvordan CPU og Hovedkort har du? Pass så at kjøleren sitter riktigt og godt festet. Hvordan vifter har du på den? Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Ikke ta dette ille opp :smile: , men har du sjekket om ribba ligger HELT nedpå cpu'en? Skulle montere en slik på et MSI KT3 ultra2 kort for en kamerat. Når maskina starta opp slo den seg plutselig av igjenn etter 10-30 sek. Ribba så ut som den var helt på plass, men den var veldig trangt pga noen kondensatorer(eller noe lignende) som kom i konflikt med den ene vifta. Da jeg tok av ribba så jeg på avtrykket fra goopen at ribba hadde bare stått skikkelig nedpå ca 60% av kjernen. Satte på min gamle(men ikke så støyvennlig) taisol og alt var i skjønneste orden. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hvilken cpu har du, btw? regner med at du ikke har montert den p¨å en intel cpu :smile: Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Bruker xp2000 og asus a7v333R Kjøleren sitter godt på, god plass på hovedkortet på alle sider av kjølern. Bruker i tillegg to kabinettvifter. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Aerocker : hva gjorde du for å få plass til silent twin'en? Man trenger vel ikke å bøye de diodene? mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Satte på taisol ribba mi i stedet. Siden det var hk'et til kompisen min var jeg litt skeptisk til å begynne med altfor akrobatiske tøyninger på diodene. Men etter hva jeg har lest her på forumet så skal det gå å bøye de slik at det blir plass. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Trippel postinger er gøy... det skal ikke være farlig å bøye dem bare pass på at dem ikke brekker Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Feilpostet. Skal ligge i "kjølere". Stenges og flyttes. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg