inaktiv000 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei, som beskrevet i denne tråden, sliter jeg med at når jeg roterer skjermbildet 90° blir kvaliteten merkbart dårligere. Har oppdaget at dersom jeg kjører remote desktop på samme skjermen, blir kvaliteten helt OK. Problemet ligger derfor trolig i skjermkortet/programvare. Tekst blir uklar, og lysstyrken langs kantene av skjermen blir dårligere. Har naturligvis forsøkt auto-adjust. Har noen hatt tilsvarende problemer? Noen tips å komme med? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har du prøvd andre skjermkortdrivere? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Nei. Glemte forøvrig å opplyse om at jeg bruker Omega-driverne, så jeg burde vel prøvd de offisielle notebook-driverne... Men hadde helst håpet å slippe å prøve Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Nei. Glemte forøvrig å opplyse om at jeg bruker Omega-driverne, så jeg burde vel prøvd de offisielle notebook-driverne... Men hadde helst håpet å slippe å prøve 5299055[/snapback] Det er fort gjort og verdt forsøket. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Vel, prøvde å laste ned nyeste notebook-drivere fra ATI, men blir nektet det ettersom jeg ikke har en "støttet maskin" (altså fra spesifikke leverandører?). Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå