Maxila Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 hey er det flere enn meg som begynner og bli lei denne meldinga Feilen som oppstod var: Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere så håper jeg at noen kan fikse litt på det sånn at det skal gå greit å gå rundt i forumet uten og få den meldingen hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Virker som om serveren er koblet til et 56k modem.... Lenke til kommentar
Spar Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Det er jo heelt forferdelig! Får det hele tiden! Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 er det ingen måte de kan fikse det på eller få mindre overbelsting? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Er en tråd med info om dette her... Nå har de også kommet med litt mer nyttig info om hva de gjør for å fikse problemet. [EDIT] Men jeg er helt enig at forumet er ulidelig tregt til tider! [/EDIT] Endret 15. desember 2005 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Merker dette hver gang jeg er på forumet ! Håper de får fikset dette ! Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 men egentlig hvorfor har de ikke sånn teller så man kan se hvor mange som er inne på likt? hadde vært litt greit å hatt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 men egentlig hvorfor har de ikke sånn teller så man kan se hvor mange som er inne på likt?hadde vært litt greit å hatt 5299316[/snapback] Du klikker deg inn på forsiden, så blar du deg litt ned på siden, og vips. Der står all slik informasjon. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 men egentlig hvorfor har de ikke sånn teller så man kan se hvor mange som er inne på likt?hadde vært litt greit å hatt 5299316[/snapback] Du klikker deg inn på forsiden, så blar du deg litt ned på siden, og vips. Der står all slik informasjon. 5299327[/snapback] takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 hey er det flere enn meg som begynner og bli lei denne meldinga Feilen som oppstod var: Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere så håper jeg at noen kan fikse litt på det sånn at det skal gå greit å gå rundt i forumet uten og få den meldingen hele tiden. 5298982[/snapback] Ja, denne mld og flere andre. Når jeg prøvde å svare på dette kom det frem "teknisk problem" med masse annet rart som stod. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Tror vi kan oppsummere denne med at brukeren har fått info om problemet, så få man bare stikke fingeren i jorda og vente på at det skal bedre seg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg