anaconda Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei Jeg har kjøpt Logitech Z-5500. Veldig fornøyd med lyden. Men kabelen som går fra subben til kontrollsenteret er litt kort. Er det mulig å få kjøpt en lengre kabel? Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei Jeg har kjøpt Logitech Z-5500. Veldig fornøyd med lyden. Men kabelen som går fra subben til kontrollsenteret er litt kort. Er det mulig å få kjøpt en lengre kabel? 5298945[/snapback] Det har vært diskutert før, uten gode resultater. Finnes ikke noen "skjøte-kabel", så jeg tror man i så fall må kutte kabelen og forlenge de mindre ledningene inni slik at man beholder pluggene i hver ende med riktige tilkoblinger. Hvis du skjønner hva jeg mener.. Blir uansett hjemme-mekk er jeg redd.. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg har lagt merke til at 3 ledninger er korte, og 2 er lange. Er det mulig å få kjøpt forlengelsekabel fra sub til høytaleren? Kablene virker veldig standard, så jeg lurer også på om noen har noen butikken? (Ja, jeg er for lat til å opprette ny tråd) Lenke til kommentar
ostehovel Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Hei Jeg har kjøpt Logitech Z-5500. Veldig fornøyd med lyden. Men kabelen som går fra subben til kontrollsenteret er litt kort. Er det mulig å få kjøpt en lengre kabel? I instruksjonsboka til Logitech Z-5500 står det at man ikke skal skjøte kabelen mellom kontrollenheten og sub'n. (men det går vel alltids med litt DIY) Jeg har lagt merke til at 3 ledninger er korte, og 2 er lange. Er det mulig å få kjøpt forlengelsekabel fra sub til høytaleren? Kablene virker veldig standard, så jeg lurer også på om noen har noen butikken? (Ja, jeg er for lat til å opprette ny tråd) Du vil ha kabel fra sub'en til de 5 satelitt høytalerene? Da kan du bare bruke vanlig høytalerkabel. Oste Hovel Endret 16. juli 2011 av ostehovel Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hei Jeg har kjøpt Logitech Z-5500. Veldig fornøyd med lyden. Men kabelen som går fra subben til kontrollsenteret er litt kort. Er det mulig å få kjøpt en lengre kabel? I instruksjonsboka til Logitech Z-5500 står det at man ikke skal skjøte kabelen mellom kontrollenheten og sub'n. (men det går vel alltids med litt DIY) Jeg har lagt merke til at 3 ledninger er korte, og 2 er lange. Er det mulig å få kjøpt forlengelsekabel fra sub til høytaleren? Kablene virker veldig standard, så jeg lurer også på om noen har noen butikken? (Ja, jeg er for lat til å opprette ny tråd) Du vil ha kabel fra sub'en til de 5 satelitt høytalerene? Da kan du bare bruke vanlig høytalerkabel. Oste Hovel Hei. Helt glemt å si at jeg fant løsningen på problemet, ellers takk. Jeg kjøpte en enkel høytalerkabel på Clas Ohlson på 1,5 mm (denne er litt tjukkere enn de medfølgende kabelene fra logitech) Ang. kabel til kontrollenheten tok jeg ikke sjansen på å trikse med den av alt det jeg hadde lest. Blant annet består den av færre pinner enn en vanlig VGA-kabel. Kontrollenheten blir ødelagt og garantien ryker. Så dere andre som skulle ha samme problemet; ikke prøv å forleng kabelen med mindre du er iskald eller har ingenting å tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå