Anders Voldsund Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Skal msn byrje å koste noke eller er det berre tull...som vanleg. Her er ein mail eg fekk. Fra 1.januar 2006 vil MSN koste 85,50 kroner i måneden. Dette kommer av at msn holder på å gå konkurs. P.G.A. at det er så mange medlemmer (1 million i norge) bruker dette uten og betale noe som helst. Hvis du sender denne til 20-45 (ikke mer ikke mindre) msn brukere vil du få en mail av oss innen 31.desember 2005 om at du ikke må betale. Hvis du ikke sender dennne mailen til 20-45 msn brukere innen 24.desember 2005 mottar du en mail av oss om at du må betale. Vi ønsker alle msn brukere en riktig god jul og et riktig god & nytt år! Hilsen MSN-styret! MSN Messenger Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 MSN-styret betyr at den er ekte. Send videre med en gang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 for 1001.gang. det her er BULLSHIT! nei, ingen kommer til å kreve betaling for msn! rapporterer tråden, da det finnes massevis av like Lenke til kommentar
Spar Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg er helt sikker på at det der bare er tull. Du skriver ett veldig dårlig liksom brev faktisk. Hadde du fått en sånn mail, hadde den definitivt ikke sett sånn ut. Msn hadde aldri våget å ta betaling, de vil aldri konkurs selv om de tilbyr gratis tjenester. Og det er ikke en million brukere i Norge... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg er helt sikker på at det der bare er tull. Du skriver ett veldig dårlig liksom brev faktisk. Hadde du fått en sånn mail, hadde den definitivt ikke sett sånn ut. Msn hadde aldri våget å ta betaling, de vil aldri konkurs selv om de tilbyr gratis tjenester. Og det er ikke en million brukere i Norge... 5299043[/snapback] de hadde riktignokk tjent vanvittig hvis de hadde tatt betaling for msn.. uansett, alle med litt datakunnskap og hjærne fatter at dette bare er tull å vås.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 for 1001.gang. det her er BULLSHIT! 5299002[/snapback] Kilder, dette er et helt nytt brev som trossalt er signert av MSN-styret. Jeg ville ha sendt den videre for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Ja. Og vi skjønner jo med en gang at dette er ekte ved å se på brevet. Logikken er jo slående! Gjør det vondt? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Fikk samme mailen, og nederst var det kopiert inn 3 "reklame greier", blant annet for at msn var gratis Det er de de reklamerer mest med da! At det faktisk er gratis Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg er helt sikker på at det der bare er tull. Du skriver ett veldig dårlig liksom brev faktisk. Hadde du fått en sånn mail, hadde den definitivt ikke sett sånn ut. Msn hadde aldri våget å ta betaling, de vil aldri konkurs selv om de tilbyr gratis tjenester. Og det er ikke en million brukere i Norge... 5299043[/snapback] de hadde riktignokk tjent vanvittig hvis de hadde tatt betaling for msn.. uansett, alle med litt datakunnskap og hjærne fatter at dette bare er tull å vås.. 5299064[/snapback] Setter en tier på at det tar 2uker fra det begynner til å koste penger (hvis) til at hackere finner en måte som gjør det gratis igjen.. hvis ikke bruker man bare trilian Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Alle de fine skrivefeilene viser jo at det brevet er ufattelig ekte! Send det videre med en gang! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) gjør ikke noe om det er ekte eller ikke msn suger uansett Endret 15. desember 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Det blir også luksusskatt på msn framover. Dette er fordi Telenor (med statstøtte) taper store summer =/ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 åneei, jeg sendte 47 jeg =( det er jo for mye da må jeg betale alikevel. Det her er tull tøys og teater. Hvor mange ganger har ikke slikt tull kommet. Og uansett, en så stor sum i måneder er VILT. Folk er idiotiske om de gjør det, fins mange andre IM programmer. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Skal msn byrje å koste noke eller er det berre tull...som vanleg. Her er ein mail eg fekk. Fra 1.januar 2006 vil MSN koste 85,50 kroner i måneden. Dette kommer av at msn holder på å gå konkurs. P.G.A. at det er så mange medlemmer (1 million i norge) bruker dette uten og betale noe som helst. Hvis du sender denne til 20-45 (ikke mer ikke mindre) msn brukere vil du få en mail av oss innen 31.desember 2005 om at du ikke må betale. Hvis du ikke sender dennne mailen til 20-45 msn brukere innen 24.desember 2005 mottar du en mail av oss om at du må betale. Vi ønsker alle msn brukere en riktig god jul og et riktig god & nytt år! Hilsen MSN-styret! MSN Messenger 5298890[/snapback] Den elendige og svært uprofesjonelle formuleringen i hele brevet burde få alle og enhver til å le og forstå at her dreier det seg om intet annet enn fantestreker,, Hadde det virkelig kommet fra MSN så ville nok de som da skulle ha skrevet brevet formulert seg på en langt bedre måte enn det der Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg stenger denne tråden med et lite sitat her fra forumet: "I disse dager er tydeligvis det å tenke forbeholdt spesielt interesserte". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg