Nitrius Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har tenkt å ønske meg en mp3 spiller til jul, og da står det mellom disse to, greier ikke helt å bestemme meg. Så trenger litt erfaringer fra folk som har hatt en eller begge disse spillerne. Hva mener folket? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 var en på komplett som likte iriver sin spiller ihvertfall.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312139...BE-D2583A1CB52E Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Jeg har en Creative Zen Micro Photo og har aldri smilt så mye når jeg ser på den som en annen mp3 spiller. Jeg kan ikke gjøre noe annet en og anbefale den. Meget god spiller. Edit: Det er bare og spøre hvis du lurer på noe angående denne spilleren... Endret 18. desember 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
lobster Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg testa Iriver'en nå.. Litt klønete meny men utrolig bra lyd.. Begge har radio.. Begge har byttbare batterier... Skal teste en Creative i morra... Er i samme situasjon som deg, har sett på begge modellene du nevnte.. Det er godt mulig jeg spytter i noen 100lapper og ender på en Iaudio X5L. Den virker utrolig bra... Lenke til kommentar
drugis Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) var en på komplett som likte iriver sin spiller ihvertfall.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312139...BE-D2583A1CB52E 5299406[/snapback] var nok meg det EDIT : Klomsitte meny??, den er så fin atte Endret 22. desember 2005 av drugis Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har dessverre ikke prøvd den men anmeldensen var nesten til å bli rørt av. Uansett 6gb er for lite for mitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå