Uncle Scrooge Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg har Telenor 4 Mbit, og ofte når jeg spiller Warcraft 3 spesielt, begynner jeg å lagge, sånn at hele spillet stopper opp for alle! Etter ca. 1 minutt har gått blir jeg kicket fra serveren, dette er EKSTREMT plagsomt. Jeg vet om andre som har akkurat samme linje, som ikke lagger! Men det funker å sitte på vt, mens jeg lagger! Noen ganger klikker også hele nettet, slik at jeg blir frakoblet vt, x-fire, msn osv. På det andre tlfelle skjer det på alle pc'ene i huset, men ikke på det første (trur jeg)! Så er det noen som har peiling hva jeg skal gjøre? Har det integrerte kortet på DFI Lanparty Ultra-D Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) jeg har nøyaktig samme problem bare med NGT 4 Mbit og asus abit hovedkort/netverkskort, faen hva kan man gjøre? specs: 3800 x2 7800Gt 2gb ram Asus a8n preminum Endret 17. desember 2005 av Registrert Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Har dere prøvd med andre drivere? Hvilken sikkerhetsprogramvare benyttes? Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Siden det er flere av dere vile jeg prøvd og gått på et Warcraft 3 forum og spurt, de kan nok hjelpe dere mer der, evt. kan dere laste ned SANDRA og sjekke om det er noe hw/software feil/mangler Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Har AVAST og AD aware og spyware greia til MS. Lenke til kommentar
krolf Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Har selv opplevd problemer i online spill med samme symptomer som dere. Da brukte jeg onboard gigabit nettverket til NVIDIA, med NVIDIA firewall aktivert. Jeg avinnstallerte NVIDIA driveren og innstallerte den på nytt uten å bruke NVIDIA's firewall. Problemet forsvant da nesten helt. Etter en del testing har jeg nå begynt å bruke Marwell netverks adapteret på hovedkortet og problemet er borte. Hvis dere har to nettverks adaptere på hovedkortet, så prøv å bruk det som ikke er integrert på NVIDIA brikkesettet. Evt. prøv med et gammelt 10/100 nettverkskort. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Hmm! Det andre problemet er helt borte etter at pappa ringte til telenor, og resatte modemet! Men det andre problemet er der enda, prøvde å reinstallere, men det funket ikke. Kan prøve å slå av brannmur evt.! Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Marvell LAN er enda verre, da fryser alt i 20 sec nå og da.... merkelig har pcen nå sluttet å henge seg :S Har dere noen andre forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå