Moskus Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Neida, jeg skal takle denne C#-fyren med begge hendene på ryggen... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Har lagd så rask kode, at jeg har hatt mye tid til å trene jeg vøtt.. eller... ehm... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Mens vi allerede er OT: GOD .NET JUL! Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Manfred fikk overtalt meg.. til c#, så da prøvde vi det. Programmet blir et hjelpe program for driftspersoner, der en bruker lett skal kunne få opp informasjon om pc'n din sitter de sitter på. 5310756[/snapback] Du har vel ingen gode guides til å lære C#? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 På siden der du laster ned c# greia hos microsoft ligger det en del videoguider.. de første er kjeeedelige om du kan litt programering, men det kommer seg ettervært Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/...Sharp/learning/ Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Er ikke så glad i videor jeg... Du har vel ikke tilfeldigvis lesestoff med screenshots o.s.v? Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Du har vel ingen gode guides til å lære C#? 5335557[/snapback] Du kan finne mange nyttige tips her: http://www.codeproject.com/ Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg trenger grunleggende kunnskapene først... Så er det ikkeno lesestoff på det? De videone tok 24 min. hver Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Det er noe som heter at smaken er som baken: den er delt. andre steder her på forumet har jeg sett diskusjoner om hva som er best av AMD og Intel ...... i likhet med denne som går på hva som er best av C#.NET og VB.NET. I det store og hele så tror jeg ikke det er så store forskjeller på disse språkene... Det viktigste er å finne ut hvilkent språk en selv synes er best og enklest å forholde seg til... og da kommer jo råd og vink fra andre bra inn i bildet.. edit: denne tråden tar jo opp forskjellene på C#.NEt og VB.NET Endret 1. januar 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 edit: denne tråden tar jo opp forskjellene på C#.NEt og VB.NET 5368638[/snapback] Det stemmer, men den debatten ble da startet ganske lenge etter denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå