bakela00 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har tenkt å kjøpe meg en mp3 spiller av et eller annet merke... Hvordan legger man inn musikk på spillerne? (Vet at man ripper cden fra pc og overfører via usb) Tenker spesiellt på om man må ha et eget program til spillern som legger inn noe slags kode som må til for å spille fila for å hindre at man spiller mp3 filer som ikke kommer direkte fra egen cd... Har nemlig en stor cd samling som jeg allerede har rippet og lagt inn på maskinen.. cdene er stuet vekk på loftet og jeg har liten lyst til å rippe alle om igjen for å få de inn på mp3 spiller... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 tja.. har da aldri hatt problemer med og spille av cd'ene mine på mp3 spillerne min.. funker som hakka møkk det.. Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Hvordan rippet du de da? Med et medfølgende program til spilleren eller et annet...? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Du kan bruke hvilket som helst rippeprogram (Audiograbber, MediaMonkey, etc, etc). MP3 formatet støtter ikke DRM, så det er ikke noe problem. Musikk som lastes ned med DRM vil alltid ha et annet format, f.eks WMA eller AAC. Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Kjempeflott!! Takk skal du ha... Var det e håpet på.. Har brukt Audiograbber.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå