Goscinny Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hvor kjøper man engelske bøker til en god pris, og rask leveringstid? Jeg vil så gjerne ha "The Hobbit or there and back again" og "Narnia" gavesett på engelsk! Har Amazon bare brukte bøker? Håper på mange raske svar! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Bokkilden har The Hobbit og The Chronicles of Narnia på engelsk. Edit: Dei har sikkert fleire utgåver av begge. Endret 15. desember 2005 av incanus Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Amazon har både nye og brukte bøker, selv om de brukte vel egentlig solgt via amazon fra privatpersoner. Skal du ha det raskt så bør du se på amazon.co.uk, siden å få det fra usa tar enten lang tid eller blir dyrt. Det er alternativer som http://www.barnesandnoble.com/ som sikkert er like bra som amazon.com, selv om jeg aldri har prøvd dem. Jeg startet med amazon og har holdt meg til dem. Jeg mener å ha sett at de også har butikk i uk. Du kan jo forsøke å se om Bokkilden har det du skal ha, de har noen Engelske bøker og det er bøker jeg kan tenke meg at de har. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg kan få tak i the hobbit, men ikkje narnia-bøkene. Dei er utsolgt alle steder jeg har sett. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Du kan jo se om www.avalon.no har den, eventuelt hvis du bor i nærheten av en av butikkene ringe og høre om de har den, for så å eventuelt dra ned. Å bestille fra utlandet begynner vel å bli litt sent hvis en skal ha det til juleaften Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 http://www.outland.no/default.aspx?did=14077930 Dette var det beste jeg fant... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Play.com har utallige utgaver av begge bøkene til SÆRDELES hyggelige priser. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Bøkene fra Amazon.co.uk er (var ihvertfall, en stund siden jeg har handlet derfra) hakket dyrere enn de fra USA (amazon.com), men i gjengjeld er frakten fra USA dyrere og treigere. Går ca opp i opp er min erfaring. Play.com og BOK-kjøp skal jeg se nærmere på! Kommer aldri på å sjekke der. Selv bestiller jeg de fleste bøkene fra Haugenbok.no, men utvalget er ikke like bra som Amazon. Derimot er frakten gratis og rask, noe som er et stort pluss! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Play har som kjent gratis frakt og rask levering (3-5 virkedager). Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Da var to bøker bestilt derfra Liker det med gratis frakt, det blir en del til sammen. Takk for tips om bok-kjøp der. Tenker bare spill/cd på play.com, men det stemmer jo tydeligvis ikke Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Men, det er ikke sikkert at man får bøkene før jul med tanke på all trafikken både play, tollvesnet og posten har i disse tider. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Ja, det er sant, men det går bra for min del Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 De siste bøkene jeg kjøpte fra Play.com var Neuromancer og Snowcrash (jada, veldig originale valg he he). Coveret på den ene var mer eller mindre tapet fast til emballasjen med en supersterk teip, noe som medførte at en del av forsiden på boken ble revet i stykker. Tror ikke jeg ville kjøpt ekslusive skinn-innbundne bøker derfra, men paperback koster ikke mye uansett så det bør ikke være noe problem. Narnia bøkene og LOTR serien vil jeg ha i toppkvalitet, og da tror jeg nok jeg vil kjøpe de som engelsk utgave fra f.eks. Bokkilden eller andre steder slik at jeg slipper å betale svindyr frakt til utlandet om noe slikt skulle skje igjen. Play.com er en bra webshop, kjøper en drøss filmer og musikk derfra, men de må fremdeles lære seg litt om hvordan en pakker inn produktene, derfor vil jeg ikke kjøpe slike dyre ting derfra. Har også måttet bytte ut en del CD-covere da de var mer eller mindre knust ved ankomst fra Play.com. Generelt digger jeg stedet Lenke til kommentar
pertm Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg tror jeg dropper å kjøpe noen bøker fra play.com inntil videre etter å ha hørt om den behandlinga. Hærverk på bøker slik Hadde det vært amazon som hadde gjort det er jeg sikker på at jeg hadde fått penga tilbake etter en klage. Nå er det vel ofte å enten betale svindyrt til bokhandelen til Norge eller for frakt fra utlandet generelt sett. Jeg synes nå ikke frakten fra England er noe ille, amazon der tror jeg har priser som kan sammenlignes med bokkilden og de pleier å kunne sende bøkene raskere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Her har du en annen side av historien: Har fått levert flere hundre filmer, CD'er og bøker fra play.com og de har ALLE blitt levert i tipp topp stand. Kan hende at Sundiver har postbudet fra helvete. Lenke til kommentar
daigoro Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Har heller aldri hatt problemer med Play.com verken med bøker eller DVDer og innpakning deres virker gjennomført bra har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 www.mao.no er også en god nettside, rask levering og alt er bra pakket inn. Gode priser og mange bøker Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Her har du en annen side av historien: Har fått levert flere hundre filmer, CD'er og bøker fra play.com og de har ALLE blitt levert i tipp topp stand. Kan hende at Sundiver har postbudet fra helvete. 5326917[/snapback] Jeg har lurt litt på det noen ganger selv, hehe. De fleste CDene jeg har kjøpt derfra kom med smadret cover og/eller CD-feste, men DVD-filmer har jeg stort sett ikke hatt problemer med. Det med boken som var tapet fast til innpakningen var nok et uhell på grunn av stress under pakkingen. Siste dobbel-CD albumet jeg fikk derfra var i skjønneste stand, btw Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Ja, nå har trådstarter omsiden fått alle bøkene sine Narnia fikk jeg på julaften, og The hobbit i går. Begge to var "julegave" :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå