henriklh Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har snevret meg ned til følgende kort (Prisene er hos Procom): ESI Quata-Fire 610 til...... 2.595 (bra pris, ikke optisk dig ut) M-Audio Firewire 410 til... 3.150 Edirol FA-66 til .................3.695 (soft clipping kjekt for live opptak) Presonus Firebox til .........2.995 (ikke optisk dig ut?) Noen som har erfaringer med dem? En del steder leser jeg om ustabile drivere og dårlig kvalitet på kortene. Skal brukes til både sang, blås, el. gitar, midi keyboard, korps/orkester (overhead). Lenke til kommentar
catosim Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Har selv et ESI 610. Fungerer greit til mitt bruk (laptop pc, mobilt hjemmestudio) Gode mic pre-amper. Tror ikke driverne er all verden, så det kan være maskin og hardware oppsettet er en kritisk faktor, men det vet jeg ikke med sikkerhet. En kompis har Edirol kortet, også et bra kort, men litt kjipt at systemet må rebootes etter endringer i latency settingene på kortet (for at de nye innstillingene skal tre i kraft) De andre kjenner jeg ikke til C2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå