Anders Leipsland Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Noen av dere som fortsatt har på dere armbåndet dere hadde på TG02? Selv reiv jeg av min med en gang jeg satt på bussen hjem, men en av de jeg var sammen med går fortsatt med den. Flere som bærer båndet? Lenke til kommentar
house Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 jeg bærer det ikke, men har det ja Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 jeg rev av min 3 uker etter :sad: i fjor hadde jeg den på i 2 måned etter .. _________________ www.StarTrekNorge.com Sponset av Soyo, AMD og Apacer [ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-09-04 18:49 ] Lenke til kommentar
Sunlord Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 jeg tok av armbåndet sist uke ;( damene begynte å lure, folk lurte på om jeg hadde vært på tusenfryd. masse mas. ikke bra. så jeg lei og tok det av. Lenke til kommentar
house Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 btw, mitt kan fortsatt settes på igjen.. av en eller annen merkelig grunn, så er alle deler intakte! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei Anders! I fjor hadde eg armbandet på til det gjekk i oppløysning..I år hadde eg det ikkje så lenge på meg.. Husker i 1998,da ein fekk papir armband.. Gjekk i oppløysning med ein gang.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 18:42, Anders Leipsland skrev: men en av de jeg var sammen med går fortsatt med den. Flere som bærer båndet? OMG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå