Hazert Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei, hvilket program er bra til å lage kule dvd menyer? Nero er jo så simpelt og blir jo ikke kult, kan jo nesten ikke bestemme ting selv, er jo ferdige bilder og plasseringer av ting osv. Trenger noe som er bra. mvh. Kim Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Adobe Encore DVD 1.5 er ganske bra, men koster då nokre tusen. Andre alternativ (som eg ikkje veit noko om) er Sonic DVDit, Ulead DVD Workshop 2, Tsunami DVD Author og DIKO. Meiner du og kan lage eigne menyar, anten direkte eller vha. Photoshop e.l., i Adobe Premiere Elements. Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Støtter opp om at Adobe er et meget godt program. Men anbefaler at du laster ned en toturial fra Wrigleyvideo.com for å få en innføring i hvordan programmet brukes. Som en mellomting så kan jo Tmpgenc DVD Author nevnes. Atskillig simplere enn adobe, men bedre enn nero. Og veldig enkelt å bruke. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Støtter opp om at Adobe er et meget godt program. [pirk] Adobe er ikkje eit program...[/pirk]Men anbefaler at du laster ned en toturial fra Wrigleyvideo.com for å få en innføring i hvordan programmet brukes. Det er då denne: http://www.wrigleyvideo.com/videotutorial/...arttofinish.htm Som en mellomting så kan jo Tmpgenc DVD Author nevnes. Atskillig simplere enn adobe, men bedre enn nero. Og veldig enkelt å bruke. Den er det same som Tsunami DVD Author, som eg nemnte. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 I Pinnacle Studio de nyeste versjoner kan man lage egne menyer. Der er det enkelt + personlig! Prøv det. Er ikke å lov til å si hvordan du får tak i de her, men du fåstår hva jeg mener! Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 [pirk] Adobe er ikkje eit program...[/pirk] Da jeg er av den typen selv som har for uvane å rette på små og store feil, så kan jeg ikke gjøre annet å kaste meg langflat og beklage bommerten. Men, til mitt forsvar, klokka var ti på sju om morran..... Og alle er enige i at Adobe Encore DVD 1.5 er et j.... bra program! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå