knutroe Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Da skal jeg kjøpe et ASRock kort, 939 Dual. Skal (foreløpig) beholde mitt gamle skjermkort, et nVidia Quadro2 Pro. Dette er skjermkortet jeg har. Det står at HK kun kan bruke kort som kjører på 1,5 V. Hvordan vet jeg hvilken spenning kortet kjører på? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Bare kjøp og sjekk. Vedder for at det går. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg tror og håper at det går, men jeg må si at jeg ble virkelig usikker. På Elsa-siden sto det at kortet har AGP 2x/4x. Kjører de forskjellige hastighetene på ulike spenninger, eller hvordan er det det henger sammen? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Vel, jeg vet at et GeForce DDR funker i en AGP 8x slot, det har jeg prøvd en gang, gikk bra. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Det ser ut til at det kanskje kommer til å virke. Det AGP-kortet med 3.3V, så jo URgammelt ut Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Tror ikke at du får skjermkort med 4x støtte som kun støtter 3.3v. Så dette vil nok funke fint. Ut fra bildet av kortet ditt å dømme støtter det både 3.3 og 1.5 volt, jfr linken fra gresh. Husker jeg veldig feil når jeg tror at man må tilbake til Voodoo 3-tiden for å finne rene 3.3v-kort? Endret 15. desember 2005 av Muffinman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå