SMR Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 jeg trenger en viftestyring til min. 5 vifter, og den bør stå i stil med kabinettet, jeg har gått mye fram og tilbake men klarer ikke å bestemme meg, så jeg trenger hjelp.... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Trenger hver vifte å ha sin egen kanal? Lenke til kommentar
SMR Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Trenger hver vifte å ha sin egen kanal? 5298259[/snapback] egentlig ikke..... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Da kjøper du den du vil! Lenke til kommentar
SMR Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Da kjøper du den du vil! 5298517[/snapback] ja hadde egentlig tenkt til det, men vet liksom ikke hvilken det er..... men noen som har erfaringer med noen spesielle? det står mellom disse... Cooler Master Aerogate III Cooler Master Aerogate II Sunbeam "Chromatic Windmill" Zalmann viftestyring vær så snill å hjelp meg..... jeg må ha en som passer alufinnishen og... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Da kjøper du den du vil! 5298517[/snapback] ja hadde egentlig tenkt til det, men vet liksom ikke hvilken det er..... men noen som har erfaringer med noen spesielle? det står mellom disse... Sunbeam "Chromatic Windmill" vær så snill å hjelp meg..... jeg må ha en som passer alufinnishen og... 5298799[/snapback] Den var fin. Ville tatt en titt på Sunbeam Rheobus også. Kan anbefale den! Lenke til kommentar
SMR Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Da kjøper du den du vil! 5298517[/snapback] ja hadde egentlig tenkt til det, men vet liksom ikke hvilken det er..... men noen som har erfaringer med noen spesielle? det står mellom disse... Sunbeam "Chromatic Windmill" vær så snill å hjelp meg..... jeg må ha en som passer alufinnishen og... 5298799[/snapback] Den var fin. Ville tatt en titt på Sunbeam Rheobus også. Kan anbefale den! 5299105[/snapback] har sett litt på den og, men den ble litt for "enkel" for meg på en måte, men er ikke den du qouta ganske lik, bare digital og fler kanaler? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Den som Zevs_ quota syns jeg var fin, masse rera og kule instillinger på den da Den er nok ikke så veldig lik, rheobusen regulerer bare, har ikkenoe alarmer eller noe (har den selv, forøvrig veldig fornøyd). Hadde vært kult å få sett den der i real life! Øyvind Lenke til kommentar
SMR Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Den som Zevs_ quota syns jeg var fin, masse rera og kule instillinger på den da Den er nok ikke så veldig lik, rheobusen regulerer bare, har ikkenoe alarmer eller noe (har den selv, forøvrig veldig fornøyd). Hadde vært kult å få sett den der i real life! Øyvind 5299566[/snapback] trur jeg går for den, men vil gjerne høre noen erfaringer før jeg kjøper den..... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Den her, som også Zevs anbefalte er kjempefin. Tåler høye spenninger og har fine leds. Kjempefornøyd. Lese her? Kabinettbytte. Jeg tror nok det kommer noen nye bilder straks. Lenke til kommentar
SMR Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Den her, som også Zevs anbefalte er kjempefin. Tåler høye spenninger og har fine leds. Kjempefornøyd. Lese her? Kabinettbytte. Jeg tror nok det kommer noen nye bilder straks. 5301506[/snapback] men jeg vil ha noe litt mer avansert helst..... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hva mener du med avansert da? Display? Lenke til kommentar
SMR Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Hva mener du med avansert da? Display? 5301657[/snapback] hehe, DENNE synes jeg er avansert, men vil ikke kjøpe den før jeg vet noen har gode erfaringer med den.... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Aerocool GateWatch ser jeg på som avansert. Lenke til kommentar
SMR Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Aerocool GateWatch ser jeg på som avansert. 5301757[/snapback] haha, jeg synes den ser litt for plastaktig ut, men sikkert ellers bra.... men jeg gikk for sunbeamern jeg får håpe det blir bra nok Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Aerogate III har jeg gode erfaringer med det er til og med temp senorer på fire forskjelige kanaler, du kan stile tempen på dem for alarmen, Forskjelig temp på hver kanal Og den er laget av aluminium. Men det kan hende den ikke helt passer inn i kabinettet ditt da. Bare noen ord om viftestyringa mi da Det er forestren max 18v på hver kanal, så da er det null problem å kjøre to vifter pr. kanal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå