Zl8 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Noen som kjører den comboen der, og har synspunkter de vil dele med oss? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg kjører dette nå og må si meg veldig skuffet. Greit har du TV tuner og sånn på pc'en streame tv fra pcen til xbox'360 men 360'n klarer ikke og spille av XviD DivX så jeg syns denne funksjonen så og si er unyttig.. takk gud for den Gamle gode xboxen med XboxMediaCenter Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Vel det var tydeligvis ikke noe problem å skaffe støtte for AAC streamet fra en iPod (selv om den ikke støtter AAC streaming fra PC ). Så det burde ikke være noe problem for 3. parts utviklere å lage divx/xvid støtte om en stund (håper jeg). Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg kjører 360 mot MCE 2005 og er veldig fornøyd. Veldig enkel og problem fri installasjon. Alle MCE funksjoner fungerer og ser helt likt ut som på den vanlige PC versjonen, bortsett fra Divx/Xvid støtten som nevnt. Så er det jo også det at 360'en bråker litt da, men jeg synes det er til å leve med. Lenke til kommentar
schism Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Er litt grønn på det der... Kan man streame .avi filer og se de på boxen? Hvilkne filtyper tar den egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå