Freemobilesite Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 kan man levere tilbake spill innen 30 dager selvom de er åpnet, og prøvd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Nope, returretten gjelder ikke på uforseglede spill. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Nope, returretten gjelder ikke på uforseglede spill. 5298089[/snapback] ebgames har 10 dager penger tilbake eller bytte så lenge dvd er ripefri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Nope, returretten gjelder ikke på uforseglede spill. 5298089[/snapback] ebgames har 10 dager penger tilbake eller bytte så lenge dvd er ripefri 5298474[/snapback] Skulle hatt en slik butikk i Trondheim! Lenke til kommentar
schism Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Er rart det der. Kjøpte PGR3 forrige uke på elkjøp. La ikke merket til at spillet ikke hadde forsegling før jeg var hjemme og skulle prøve spillet, plata var også litt ripete. Tok med spillet tilbake og de kunne ikke skjønne at det sillet kunne ligge i hylla, de tok ikke inn igjen spill som var åpnet. Måtte faktisk krangle for å få ett nytt enda jeg hadde kvittering om at spillet var kjøpt for 5-10 min siden. Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 hmm, okey kjøpte meg PDZ, siden de ikke hadde PGR3... Bare tenkte jeg kunne bytte det inn hvis de fikk PGR3, hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå