ponnihest Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei, folkens! Siden jeg ofte får mange gode tips til reportasjebildene mine her, prøver jeg igjen Denne gangen skal reportasjen handle om å gå på ungdomsskolen før og nå. Skal intervjue to søstre som er rundt 15 og 26. Kanskje moren også skal være med på intervjuet. Dette forestiller jeg meg: Begge jentene har skolesekker på, fra "før" og nå. De er på vei til skolen. Moren står evt. i døren og sier "hadet". Takknemlig for andre ideer, er lett å låse seg fast! Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Case closed, bildet tatt Lenke til kommentar
engekri Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Får vi se? 14 tegn for f''' Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Nehehei:) Ikke enda, tror det kommer på avisens nettside når saken kommer på trykk Da kan jeg legge ut link til saken her, men det ble ikke noe spenstig, altså Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) He he, å jobbe for pressen kan være tortur for din kunstneriske sjel. Slik er det, bare. Selv om jeg har hatt mange hundre bilder publisert, vil jeg nesten ikke vedkjenne meg de arbeidene nå. Brød-jobbing kaller jeg det i dag. Det positive er at du får praktisert mye, og praksis er læring. Stå på. Du kommer til å rødme mer om 10 år, men om 100 år er (kanskje) alt glemt... Endret 23. desember 2005 av PMnormal Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Det var jo gode ord! Men...det ble skarpt og ryddig i det minste... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 You got it, Girl. Det er det viktigste. Kunsten får vente til du har råd til å bruke tiden din på slikt. LYKKE TIL I FREMTIDEN. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Takk, takk Pleier å pønske ut et snodig bilde før jeg skal ut og jobbe, men det tekniske kan finne på å ødelegge hele greia.. Lenke til kommentar
larskt Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei. Om det ikke kommer tydelig fram at bildene er fra to forskjellige tider kan du jo vurdere å gjøre det "gamle" bildet svart/hvitt eller noe lignende. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 God morgen Her er en link til det "fantastiske" bildet. Her er hele saken Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 God morgen Her er en link til det "fantastiske" bildet. Her er hele saken 5356625[/snapback] Var jo ikke noe å være flau over, det. Du er jo ikke på jobb for å skape stor kunst, i alle fall ikke hele tiden.... Løsningen forteller kanskje ikke en historie, men det er en helt all-right illustrasjon. Det var det HA ville ha, og det fikk de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå