edyrli Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Noen som vet hvordan det er med støtte for force feedback på xbox 360? Etter hva jeg har hørt så ble det aldri det helt store på xbox. Den har vel bare vibration feedback. Lenke til kommentar
Riddick Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Ifølge Microsoft selv skal det være full støtte for force feedback på Xbox360 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Rister og slår, sparker som bare det min Wireless controller hvertfall Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Rister og slår, sparker som bare det min Wireless controller hvertfall 5299856[/snapback] Force feedback er for ratt til bilspill. Tviler på at det kommer til Xbox denne gangen heller, blir nok fortsatt bare samme vibreringen som det var på Xbox ratt. Leste at PGR3 utviklerne sa ta det ikke var støtte for det når det spillet ble sluppet ihvertfall og at de kanskje ville slippe en patch hvis det eventuelt kom noe som støttet force feedback. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 om ms ikke tar med FF denne gangen heller er det jo faen meg utrolig! bilspill uten FF er liksom ikke like gøy Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hmm kanskje jeg skal prøve mitt Driving Force Pro for gøy... er jo mulig det funker (funker jo helt strålende i winxp). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå