BlastyTrasty Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Var noen x360 spill her, og mye xbox1; Så for min del er must have: Kotor 1 & 2 og på x360; Geometry Wars. Sykeste ever! Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Oddworld Stranger's wrath. rart ingen har nevnt det. 5299979[/snapback] Ah, bra forslag, Glemte det. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Har tenkt å handle Jade Empire. Ser at flere nevner det og omtalene er gode, og det er ikke for langt. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Rallisport Challenge 2 [Edit] Lagt til bilder Endret 16. desember 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Er ikke RSC3 på trappene? Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 360; madden 2006.. must have! Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Psychonauts, Beyond good and Evil, Conkers bad fur day og Jade Empire. Har bare spilt de 2 første på PC og nr 3 på N64.. Men jeg vurderer STERKT å kjøpe de som støttes av min kommende Xbox360 Endret 16. desember 2005 av SEeKz0r Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Far Cry Instincts og Half Life 2 er i alle fall to spill jeg mener en "må ha". Lenke til kommentar
glotón Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg har sagt det foer, og jeg sier det igjen, spillet man maa ha til Xbox er Ninja Gaiden. Det er rett og slett fantasktisk, jeg lar andmeldelsene snakke for seg selv: Ninja Gaiden, omtale av gamer.no Ninja Gaiden, omtale av Gamespot 9/10 og 9,4 maa sies aa vaere temmelig bra... Gamespot omtalen tar for seg Ninja Gaiden Black, som er en utvidet versjon, som gir deg litt ekstra snacks, men det er det samme spillet. 5298287[/snapback] Heh.. jeg testet det spillet på Xbox en dag. Mest kjedelige spillet jeg har spilt på lenge, men nok om det. 5299239[/snapback] Ho ho, da har du sannelig spilt utrolige spill i det siste! Det kommer jo selfoelgelig an paa hva slags spill man liker, men det er ikke tvil om at Ninja Gaiden er et meget bra spill. Kom i hverfall paa noen andre spill man maa ha, og det er Prince of Persia serien. Jeg har bare spilt de to foerste, og de anbefaler jeg varmt. Nummer tre kom ut for noen uker siden. Dette har jeg ikke proevd, men alle andmeldelser jeg har let om det sier at det overgaar de to forrige, saa med de tre spillene har man noen timer med spillekos! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (...)Ho ho, da har du sannelig spilt utrolige spill i det siste! Det kommer jo selfoelgelig an paa hva slags spill man liker, men det er ikke tvil om at Ninja Gaiden er et meget bra spill. Kan ikke si meg annet enig her. Ninja Gaiden er både vakkert, spennende og nikotinholdig. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Min liste: Prince of Persia: Sands of Time Prince of Persia: The Two Thrones Rallisport Challenge Rallisport Challenge 2 Beyond Good and Evil Project Gotham Racing Project Gotham Racing 2 Forza Motorsport Fatal Frame AKA Project Zero Fatal Frame 2 AKA Project Gotham Racing 2 Jet Set Radio Future Doom 3 Splinter Cell: Chaos Theory Amped Star Wars: Knights of the Old Republic Star Wars Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords Ninja Gaiden Chronicles of Riddick: Escape From Butcher bay Fable: The Lost Chapters Half-Life 2 Mashed: Fully Loaded Burnout spillene Fahrenheit Silent Hill spillene Psychonauts MotoGP spillene Far Cry Instincts King Kong Serious Sam Tony Hawk 2X Og ikke minst: Halo: Combat Evolved Halo 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå