Ligaya Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Klikkfilm er altså det norske ordet som skal avløse Video On Demand! :!: Det må være tidenes dårligste fornorsking av et ord? Det hadde ikke vært mulig å kommet opp med noe enda teitere? Blir jo nesten flau av å være nordmann... Smak på ordet: Klikkfilm! Les mer her Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Jeg synes vi bare burde kalle alt sånt for pay-per-view jeg. Liker det order godt Forbinder det med da jeg var yngre og drømte om å se boksekamper med mike tyson, eller wrestlingkamper som kun gikk på per-per-view Endret 15. desember 2005 av Lord^ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Til slikt tull er det ikke nok med bare lollerskates eller roflcopter. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 ehm? Det er da bare dagbladet som har fått en utrolig idè. Dette ordet kommer aldri til å bli tatt i bruk. Selv om det trolig ikke blir dette tulleordet så kommer det trolig et norskt ord for videobestilling på direkten (lol). Det håper jeg i hvert fall. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) ehm? Det er da bare dagbladet som har fått en utrolig idè. Dette ordet kommer aldri til å bli tatt i bruk.5299907[/snapback] Les dagblad' artikkelenKonkurransen har vært et samarbeid mellom Norsk Språkråd, Norsk Filminstitutt, NRK, Norgesfilm og Dagbladet.no. Juryen for konkurransen har vært: Sylfest Lomheim (leder), Tina Andersson (Norgesfilm), Folke Gravklev (NRK), Erland Jonassen (Norsk Filminstitutt) og Lars Eirik Eide (Dagbladet.no). KLIKKEFILM! Noen som husker informasjonen om de nye 1000-sedlene? "Nå kan alle eie en Munch", fordi Munch er på tusenlappen. "Nå kan alle klikke på film!" Jeg vil gjerne spille Douglas i Falling Down, den er kul :!: Endret 16. desember 2005 av olefiver Lenke til kommentar
Timur Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Dessuten ble det klikkefilm ikke klikkfilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå