TaZ Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Har problemer med mitt Topcom Xplorer 871 Det som er problemet er at etter ca.1 dag så fungerer nettet dårligere og dårligere, Finner ikke nettsider,det går i rykk å napp. Det blir bra etter en reboot av modemet med det varer somregel ikke lenge før problemene dukker opp igjen.. Har oppgradert til nyeste firmware. Noen tips? Har mest lyst til å kjøpe et nytt router modem men hadde hvert fint om jeg slapp....Anbefalinger?? Vil dette fungere som ADSL modem? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309393&cks=PRL Endret 15. desember 2005 av taz Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Har problemer med mitt Topcom Xplorer 871Det som er problemet er at etter ca.1 dag så fungerer nettet dårligere og dårligere, Finner ikke nettsider,det går i rykk å napp. Det blir bra etter en reboot av modemet med det varer somregel ikke lenge før problemene dukker opp igjen.. Har oppgradert til nyeste firmware. Tror jeg har lignende modem på mitt xdsl samband levert fra Catch. Hadde en periode store problemer med det du beskriver. Da modemet hadde stått på i par timer, ble nettet plutselig tregere og eneste løsning var å restarte modem. Men problemene dukket opp med samme intervall. Nyeste firmware hjalp heller ikke og eneste løsning var å bytte modem som løste problemet. Lykke til! DevianX Endret 15. desember 2005 av DevianX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå