Gå til innhold

Hvordan koble til anlegget på xbox 360?

en_fyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel du kan koble den til TV-en gjennom høretelefon-inputen, men det anbefaler jeg ikke.

det du burde gjøre er rett å slett å ta de to ledningene(rød og hvit?) kjøre dem inn gjennom en greie(vet ikke hva det heter jeg) og voila, dette krever at du har relativt liten avstand fra ledingene til anlegget hvis du ikke har noen ledninger da, men det funker.. jeg for øvrig har kobla anlegget mitt rett gjennom Ten for jeg har en slik RBG-kabel, men da får jeg til gjengjeld Digitalisert lyd da så..

skikkelig dårlig forklaring! sorry

Lenke til kommentar
jeg for øvrig har kobla anlegget mitt rett gjennom Ten for jeg har en slik RBG-kabel, men da får jeg til gjengjeld Digitalisert lyd da så..

5297950[/snapback]

Om du har surroundanlegg må du ikke finne på å koble noe gjennom tven, og du må heller ikke bruke stereokablene (2-kanals) som følger med. Disse kan aldri gi digital lyd. Kjøp en optisk kabel og kobl den rett fra AV-pluggen som går inn i 360en, og til forsterkeren.

Lenke til kommentar
jeg for øvrig har kobla anlegget mitt rett gjennom Ten for jeg har en slik RBG-kabel, men da får jeg til gjengjeld Digitalisert lyd da så..

5297950[/snapback]

Om du har surroundanlegg må du ikke finne på å koble noe gjennom tven, og du må heller ikke bruke stereokablene (2-kanals) som følger med. Disse kan aldri gi digital lyd. Kjøp en optisk kabel og kobl den rett fra AV-pluggen som går inn i 360en, og til forsterkeren.

5297994[/snapback]

stemmer det! søren klype.. tror jeg har noen sånne greier liggende rundt her et eller annet sted! hmm.. ser en nå! problem solved! takk skal de ha! glømde det der jeg i alt styret!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...