eikum Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Etter alle de gagen jeg har kontaktet NGT om hjelp og andre ting har alt gått greit. Men i dag skulle det ikke gå slik. I november mnd. bestemte vi i familien å bestille NGT SHDSL 2000+ , men student rabatt ettersom jeg studerer i Oslo. (NGT har avtalte med skolen) Jeg ringte NGT kundeservice, snakket med en hyggelig kundebehandler som fikset oppgraderingen for meg (tidligere hadde vi NGT ECHO Student). Ja sa til han at jeg gjerne ville beholde student ordningen ettersom jeg sparer på dette. Kundebehandleren sa at dette var helt greit, han leste opp bestillingen min å alt stemte! Dagene gikk og for ca 3 uker siden fikk vi modemet levert på døren, som vi var veldig fornøyd med. To dager etter at modemet kom var linjen klar til bruk. En uke senere fikk vi en faktura fra NGT på 1196 NOK. Jeg syntes det var ganske mye så jeg sjekket fakturaen på kundesiden. Der sto det ; - Koverteringsgebyr til SHDSL 498 NOK - xDSL abonnement (SHDSL 2000, 1 år) 698 NOK Jeg stusset veldig på prisen ettersom kundebehandleren sa til meg at jeg skulle få studentrabatt. Prisen skulle da være 548 NOK pr.mnd. Nå betalte jeg 150 KR mer en det jeg avtalte med kundebehandleren, ikke nok med det jeg betaler også 50 NOK mer en det som står på NGT prisliste for ”vanlige” folk. Jeg syntes dette var meget merkelig så jeg ringte NGT kundeservice. Jeg ble satt over til faktura og pratet med en ung mann som het Morten. Han sa til meg at jeg ikke hadde bestilt student avtalen og at det ikke var noe mer å gjøre enn å betale det fakturaen viste, slik at vi ikke skulle få purring ect. Jeg sa til han opptil flere ganger at jeg er student i Oslo, og jeg bestilte med student rabatten. Men han sa nok en gang at dette kunne NGT ikke gjøre noe med! Da spurte jeg kundebehandleren om han kunne sjekke loggen slik at jeg kunne få prate med han som mottok bestillingen min, men da fikk jeg beskjed om at han som hadde mottatt bestillingen min hadde jeg aldri pratet med over telefon. Dette virket helt sprøtt sa jeg, etter som jeg bestilte alt over telefon. Men kundebehandleren sa nok en gang at NGT ikke kunne gjøre noe med fakturaen. Da begynte jeg å bli sikkelig irritert, jeg ba kundebehandleren om å sjekke fakturaen min engang til. Men da la han på! Dette synes jeg er utrolig dårlig av NextGenTel, jeg har alltid hatt en god tone med dem når jeg har hatt problemer med linjen min tidligere. Men dette tok kaken. Det verste er vell at kundebehandleren rett å slett legger på røret!! DETTE ER DÅRLIG! Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 *Beklager vis det er vanskelig å få med seg hele historien, men nå er jeg ganske forbannet. Håper dere bruker på HW.no tar seg til å lese dette* Lenke til kommentar
macklett Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Du har nok bare snakket med en dårlig kundekonsulent. Ring på nytt og snakk med en annen så løses nok problemet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå