L@sse Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Red Dragon: - Remarkable boy. I do admire your courage. I think I'll eat your heart. American History X: - Nigger, you just fucked with the wrong bull. You should've learned your lesson on the fuckin' basketball court. But you fuckin' monkeys never get the message. My father gave me that truck motherfucker! You ever shoot at fireman? You come here and shoot at my family? I'm gonna teach you a real lesson now motherfucker. Put your fuckin' mouth on the curb. Forrest Gump: - Momma always said life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get. The Shining: - Redrum. Redrum. Redrum. - Here’s Johnny. Endret 15. desember 2005 av L@sse Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Men i helvete da. Fiks opp Psycho qouten da. Evt. Se over hva du har skrevet når den første blir lukket. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Trodde det var upassende emnetittel, jeg Kan du ikke bare svare her, da?? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Mitt favorittsitat kommer fra en film jeg ikke husker navnet på. Men sitatet husker jeg: "Bruk søkefunksjonen og du vil finne en tråd helt lik denne!" Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Gang nummer to på kort tid: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=425215 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Stenges, bruk linken over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg