tojas Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har ikke mp3spiller, bruker bare discman. Men nå vil jeg skaffe meg en mp3 spiller. Hvordan er lydkvaliteten på f.eks ipod nano i forhold til en discman? hvor mange gb bør jeg kjøpe? noen andre nyttige ting å vite om mp3 spiller? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Lydkvaliteten avhenger av hvor bra kvalitet du har på filene. Jeg tror ikke du vil høre noe forskjell på cd og mp3 spiller hvis du ikke har dårlig kvalitet på sangene eller en dårlig mp3spiller. Hvor mange GB kommer an på hvor mye musikk du har. Lenke til kommentar
tojas Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Lydkvaliteten avhenger av hvor bra kvalitet du har på filene. Jeg tror ikke du vil høre noe forskjell på cd og mp3 spiller hvis du ikke har dårlig kvalitet på sangene eller en dårlig mp3spiller. Hvor mange GB kommer an på hvor mye musikk du har. 5297843[/snapback] Har noen noen mp3 spillere å anbefale? den ipod nano skal være bra? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ipod nano er bra, men den svarte versionen riper lett.. Derfor anbefales ettui, og bedre headsett, og fiksa lyden høyere(gopod, program) Lenke til kommentar
tojas Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Lydkvaliteten avhenger av hvor bra kvalitet du har på filene. Jeg tror ikke du vil høre noe forskjell på cd og mp3 spiller hvis du ikke har dårlig kvalitet på sangene eller en dårlig mp3spiller. Hvor mange GB kommer an på hvor mye musikk du har. 5297843[/snapback] Har noen noen mp3 spillere å anbefale? den ipod nano skal være bra? 5299832[/snapback] Kjøpte nylig et Koss headsett til ca 1200kr. Så regner med det duger. Hvor mange gb har dere her inne? har ganske stor musikksmak og liker mye forksjellig. Hadde vært bra med mange gb. Noen som har noen andre tips? Hvordan gjør jeg det? putter bare en ledning i pcen og overfører mp3ene? eller er det vanskelig å få til? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Det er lett å overføre. Man bruker iTunes, som synker automatisk når du kobler til iPoden. Jeg vil anbefale å gjøre deg litt kjent med iTunes før du kjøper en iPod, så du vet om du vil bruke det, eller et annet program/plugin for å synke. Hvis du har mye musikk, så er vel 4GB modellen å anbefale, men det vil gå også med 2 GB. Det som er viktig hvis du har mer musikk enn det er kapasitet på spilleren, er å gi rating til alle sangene, og lage gode spillelister som synkes. Da kan du alltid ha favorittsangene innpå, og ha rotasjon på de som ikke er så utrolig bra. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Du kan jo se på Creative Zen Sleek også. Den har mye mer lagringsplass enn iPod nano og lengre batteritid. Hvis du ikke trenger en grusomt liten spiller, men en med mye plass, vil jeg heller anbefale den. Ifølge prisguide.no kan du få den fire kroner billigere enn en 4GB iPod nano, også. Endret 17. desember 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Nå er det stor forskjell på en Zen Sleek og en iPod Nano, bokstavelig talt I tillegg må man huske på at iPoden er en flash spiller, egnet for trening, mens Zen Sleeken har en HD og dermed ikke egnet til denne bruken. Så trådstarter må ta høyde for dette når han velger spiller. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 HD baserte spillere tåler å bli jogget med. Jeg har hatt 3 HD spillere og jogget med alle sammen uten noe problemmer. Det var før det ikke var bra. Men Flash baserte er jo mindre. Lyd kvaliteten kommer også ann på spilleren, etter min mening har Ipod dårlig lydkvalitet, den selger bare pga utsende (noe jeg ikke skjønner). Creative har MEGET god lydkvalitet, det er creative jeg har hatt altid, og jeg har ikke noe problem med å anbefale en creative. Hvis du trener kan du jo kjøpe en Creative Zen Sleek og en billig flash spiller med 128mb eller 256mb som du kan trene med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå