sluffy Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Heihei. Jeg trenger en grundig oppskrift på hvordan jeg skal analysere en novelle, men dette har jeg ikke klart å finne. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan finne noe slikt på verdsveven? På forhånd takk. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Heihei. Jeg trenger en grundig oppskrift på hvordan jeg skal analysere en novelle, men dette har jeg ikke klart å finne. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan finne noe slikt på verdsveven? På forhånd takk. 5297509[/snapback] Her er et brukbart skjema som læreren min har gitt oss! SKJEMA_FOR_NOVELLEANALYSE.doc Lenke til kommentar
quakie Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Heihei. Jeg trenger en grundig oppskrift på hvordan jeg skal analysere en novelle, men dette har jeg ikke klart å finne. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan finne noe slikt på verdsveven? På forhånd takk. 5297509[/snapback] Her er et brukbart skjema som læreren min har gitt oss! 5297586[/snapback] Ser noen bruker det ja!! Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Den kanskje viktigste og vanskeligste delen av analyse, er virkemidlene. Lær deg alle slags virkemidler (de burde være skrevet i norskboka), og lag gjerne en liste som du kontrollerer med teksten. Alt det andre trenger du ikke å forberede deg på før en prøve. Det kan man tenke ut i hodet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå