llisle39 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Noen som har en fjerneste anelse hvordan man kontrolerer portene til NGT sin router SpeedTouch? Masse unødvendig piss på "router siden" men finner ikke et sted man kan stenge/åpne portene. Setter pris på svar -llisle39 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hvilken NGT-router har du? Jeg har erfaring med Thomson Speedtouch 510i hvis det kan hjelpe deg Lenke til kommentar
funkenstein Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hvilken NGT-router har du? Jeg har erfaring med Thomson Speedtouch 510i hvis det kan hjelpe deg 5305302[/snapback] Hei. Litt offtopic men, du har ikke ngt-templates liggende til denne, evt. rip av setup-cd. Sliter litt etter en hw-reset. Takker Lenke til kommentar
Gemajohn Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hvilken NGT-router har du? Jeg har erfaring med Thomson Speedtouch 510i hvis det kan hjelpe deg 5305302[/snapback] Jeg har samme ruter. Klarer ikke å spille på internett. Åpnet først masse porter ihht veiledningen, men det funket ikke. Så skrudde jeg av brannmuren på ruteren, og da funket det i noen dager. BF, FC Når jeg logget meg på UBI fikk jeg beskjed om at "your inside IP is different from your outside IP bla bla bla...and may cause problems ..." Har du noen ide om hva jeg bør gjøre? XP brannmur er avslått, Norton er påslått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå