Fox9 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei jeg har kjøpt Dette nettverkskortet, men når jeg koblet det til så lyste link på det, så det var støm på det. Når jeg kommer inn i Windows så finner de ikke kortet. Driverne finner det heller ikke. Hva kan være galt? Det første som slo meg inn var statisk elektrisistet selv om jeg holdt i kabinettet, men det kan jo ha skjedd på en annen måte. Kan didoene som viser at det er strøm på det lys når det har fått statisk elektrisitet i seg? Vis det er noen som vet hva som kan være galt så hadde det vært til stor nytte. Takk på Forhånd... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Ligger kortet i 'Device Manager'? Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg finner den ikke i enhetsbehandling hvis det er det du mener... Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Her er en annen link til den, for jeg ser at den andre ikke funker: http://www.smc.com/index.cfm?event=viewPro...cid=48&pid=1451 og her er en til: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=35007 Endret 15. desember 2005 av Fox9 Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Gammelt hovedkort kanskje? Trådløse nettverkskort bruker oftest pci 2.2, mens eldre hk støtter 2.1. Hvis dette er tilfelle er du nok bedre hjulpet med en usb-løsning. Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Kan det være at du har feil drivere? Finnes kortet i flere varianter? prøvd en annen versjon av driverne? Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Driverne fulgte med Kortet. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hvilket hovedkort har du? Kortet du bruker er et PCI 2.2 kort, og som tidligere nevnt må hovedkortet ditt støtte dette! En BIOS-oppdatering kan kanskje løse problemet ditt! Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Abit IS7-E med BIOS i fra mai eller noe slikt. Tusen Takk skal se på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå