Tafsen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Vilket forum er det mest aktivitet i når det gjelder GP2X konsollen? Korleis er det å sjå filmen den vesle skjermen? Og det at du kan bruke eksterne HDD, vil det sei at eg kan bruke min Creative Zen Sleek(den har ein egenskap som gjer at eg kan bruke den som ein ekstern HDD) i lag med GP2X når eg er ute å reiser? Lenke til kommentar
whom Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Filmtitting fungerer ypperlig etter min mening. På vei til Hovden for å stå på ski så jeg 6 ep. My Name Is Earl. Skal si de timene gikk. Dett offisielle forumet: gp32x.com Slik det ligger an med tilkboling av ekstern enhet, så er er hindringen å skaffe tilstrekkelig strømtilførsel, noe mini-usb tilkoblingen ikke alltid kan gi. Det skulle gå greit med flash-mp3 spillere, men når den må til å drive harddisker, så kan den slite. Det lanseres deror et "kabinett" i praksis en "batteri-enhet" som blir et mellomledd for strømkrevende harddisker. Endret 12. mars 2006 av whom Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Creative Zen Sleek har jo eget batteri sida det hovudsakleg er ein mp3 spelar. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvordan er levetiden per batteriskifte? Hvor god er divx/xvid avspilling? må man re-encode? hørtes ut som en arti liten sak Lenke til kommentar
whom Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Hvis ikke Zen Micro lades\kjøres over USB, så burde saken være biff, og man slipper et batteri-mellomledd. Min drives av AA-2600mah som jeg kjøpte i en pakke på fire for 50 kr på Ebay. Disse to holder den gående fire timer med variert bruk, noe som også siest skal forbedres med neste firmware. Har enda ikke kommet over Divx\XviD materiale den ikke tar (inludert hdtv-rip), og ingen omkoding er nødvendig. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Finnes det nokon script eller program som kan formisnke filmer til GP2X slik at dei tar mindre plass uten at du merkar noko særlig tap av kvaliteten på filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå