Gå til innhold

Erfar konsollen GP2X

whom

Anbefalte innlegg

Vilket forum er det mest aktivitet i når det gjelder GP2X konsollen?

Korleis er det å sjå filmen den vesle skjermen?

Og det at du kan bruke eksterne HDD, vil det sei at eg kan bruke min Creative Zen Sleek(den har ein egenskap som gjer at eg kan bruke den som ein ekstern HDD) i lag med GP2X når eg er ute å reiser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Filmtitting fungerer ypperlig etter min mening. På vei til Hovden for å stå på ski så jeg 6 ep. My Name Is Earl. Skal si de timene gikk. ;)

Dett offisielle forumet: gp32x.com

Slik det ligger an med tilkboling av ekstern enhet, så er er hindringen å skaffe tilstrekkelig strømtilførsel, noe mini-usb tilkoblingen ikke alltid kan gi. Det skulle gå greit med flash-mp3 spillere, men når den må til å drive harddisker, så kan den slite.

Det lanseres deror et "kabinett" i praksis en "batteri-enhet" som blir et mellomledd for strømkrevende harddisker.

Endret av whom
Lenke til kommentar

Hvis ikke Zen Micro lades\kjøres over USB, så burde saken være biff, og man slipper et batteri-mellomledd. ;)

Min drives av AA-2600mah som jeg kjøpte i en pakke på fire for 50 kr på Ebay. Disse to holder den gående fire timer med variert bruk, noe som også siest skal forbedres med neste firmware.

Har enda ikke kommet over Divx\XviD materiale den ikke tar (inludert hdtv-rip), og ingen omkoding er nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...