Gå til innhold

compaq evo


hafkje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg benyttet meg av dette tilbudet - ga vel 21035,- tror jeg det var. Glimrende PC hvertfall, meget godt fornøyd sålangt!! Kjempetilbud egentlig, finner ikke like krafig og bra maskin noe sted til den prisen.

 

Er feil at det er et tilbud til ALLE ntnu-studenter - compaq sa at de hadde tatt inn en del ekstra maskiner med dette oppsettet, og kunne dermed selge, men det betyr vel sikkert ikke at det har mulighet til å selge masseviss av disse om det blir kjent..

Lenke til kommentar

Dette er svaret jeg fikk fra Compaq ihvertfall..:

---

Vi har fått en rekke henvendelser ang. vårt tilbud til studentene på IVT. Selvsagt vil vi gjøre dette tilgjengelig også for andre studenter/ansatte ved NTNU.

Vi jobber for tiden med å få satt opp en nett-butikkk som rent praktisk vil håndtere dette. Denne blir kommunisert ut så snart adressen er klar. (kun kort tid)

 

I mellomtiden kan du sjekke denne linken http://www.ivt.ntnu.no/studier/ikt/student...aerbar2002.html

 

Forøvrig finnes informasjon om alle våre produkter på http://www.hp.no

 

Pakken er satt sammen med bakgrunn I skissert behov fra IVT fakultetet, og Compaq/HP ønsker nå gjøre denne pakken tilgjengelig for alle studentene ved NTNU ! Maskinen er valgt av IVT fak. Som arbeidsmaskin for de nye studentene der.

Pakken består av flg. Enheter: ( med forbehold om endr./tilgjengelighet)

470037-698 Compaq EVO N800C - P4-1,7 Ghz/15,1 SXGA+/ 256 MB DDR minne/ 40GB HD/ 64 MB grafikkminne/DVD-RW Combo/ XP pro

Ekstra 256 MB DDR minne

Compaq Backpack (Ryggsekk)

Compaq Wireless LAN PCMCIA kort (WL110)

Compaq Scroll Mouse, USB - Carbon

Pris: 17.742,- pluss mva - 22.000,- inkl.

 

 

Om noe skulle være uklart, ta gjerne kontakt.

 

---

 

Har ihvertfall bestilt en selv, så.. Går også på datateknikk på NTNU. :smile:.

Det er ikke mulig å endre konfigurasjonen, prisen og pakken er låst. Godt mulig det er begrenset antall, for alt jeg vet.. Men de venter ny ladning nå til helgen.. med min maskin, bl.a. :smile:.

Lenke til kommentar

Kjæresten min (som går på ing. ikt) har fått den bærbare nå, og den virker meget bra. De har dog et litt spesielt oppsett med win2000 og programvare.

 

Maskinen er forholdsvis stillegående, meget solid og rask. Harddisken var også overraskende stillegående til å være 5400 rpm (en toshiba disk).

 

Ting jeg ikker er så fornøyd med er at de ikke valgte wlan kortet til bay'en på skjermen istedet for pcmcia kortet. Da hadde man sluppet den dingsen som stikker ut ved pcmcia slotten. Også er det bare en pcmcia slott.

 

Jeg skulle også gjerne ha kjøpt den maskinen til 12 000! Men får ta til takke med min 2,5 år gamle stasjonære så lenge.

 

Husk at dere som går på ntnu og velger den maskinen og vil bruke det trådløse må dere bruke vpn og så er det ganske få steder som har wlan dekning!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har snoket litt på det tillbudet på ntnu sine sider og kommet frem til at det unektelig er et særdeles godt tilbud. Dog har jeg ikke funnet ut hvor en stakkars hf student kan henvende seg for å benytte seg av tilbudet.

 

Ekren, hvor gikk du for å få tak i maskinen og har du testet den på ntnu's trådløse nettverk?

 

Hva er batterlevetiden, og hvor god er rygsekken som følger med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...