Gå til innhold

Samme innhold på X-Live her som i USA?

Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det skal være det samme det ja! hvorfor skulle det ikke være det? kan de blokkere alle maskinene i Europa så vi ikke har tilgang til det som USA har?

5297267[/snapback]

De KAN gjøre akkurat som de vil. Regner forsåvidt også med at de har egne servere for Live i Europa, noe annet ville jo vært merkelig. Men om de speiler innhold over alle regionene vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Kunne godt tenkt meg litt flere utvalg av HD trailere av filmer på X-Box Live. :D

5298018[/snapback]

på de fleste trailerene kan du vel velge mellom 480p og 720p? tenkte du på 1080p du kanskje? :hmm:

5298027[/snapback]

Nope men at utvalget er større da det så og si ikke er så mye av HD trailere på Live. Da helst i 720p, da 480p ikke var noe særlig å skryte av.

Lenke til kommentar
Kunne godt tenkt meg litt flere utvalg av HD trailere av filmer på X-Box Live. :D

5298018[/snapback]

på de fleste trailerene kan du vel velge mellom 480p og 720p? tenkte du på 1080p du kanskje? :hmm:

5298027[/snapback]

Nope men at utvalget er større da det så og si ikke er så mye av HD trailere på Live. Da helst i 720p, da 480p ikke var noe særlig å skryte av.

5298041[/snapback]

skjønner! det ligger en bra audioslvave-musikkvideo fra konserten demses i cuba ute der! den er bra! litt OF, men nevneverdig!

Lenke til kommentar

Det er tre hovedserverparker for de tre 'store' regionene på verdensbasis.

Det er pr. idag ikke identisk tilgang på materiale i USA og Europa - men mye av det som har kommet i USA har kommet til Europa litt forsinket (ting skal lokaliseres; beskrivelser skrives på norsk o.l. pluss at det vel har lite for seg å sende filmtrailere eller musikkvideoer hvis det er stor forskjell på når enkelte filmer lanseres i de ulike regionene for eksempel).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...