.Xavier. Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei Jeg skal kjøpe meg en ny 19'' LCD skjerm som kommer til å bli bruk til mye spilling (Og noe film) Er det noen som har noen gode ideer? Takker for svar! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg kjøpte meg "denne". Er meget fornøyd med den. Ser det er flere her som har kjøpt den. Lenke til kommentar
thomasb89 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 jeg tror også at samsungen er et bra valg,,skal nesten sikkert handle meg den rett etter jul Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Samsungen ER et bra valg. Har den selv og den er helt rå. Utolig kul og bra skjerm. Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 ok, jeg har også hørt veldig mye bra om den.... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) KJØP den. Den er utrolig bra. Så langt jeg har merket vertfall er det ingenting å utsette på. Godt valg Endret 21. desember 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg har selv BenQ FP937+ 8ms og er veldig fornøyd.... Anbefales Lenke til kommentar
Frink Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg tror det blir 930BF på meg også til nyttår en gang. Gleder meg Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Elles har me Viewsonic VX924 og. Denne kjøpte eg då eg bygde meg ny PC no nyleg, og er veldig godt nøgd! Eg har enno til gode å sjå noko etterslep her, uansett kva eg spelar. Lenke til kommentar
Lauritz1 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 jeg skal også ha meg LCD skjerm, og jeg lurer på å kjøpe meg den Samsung Syncmaster'n. men jeg vil gjerne vite om den egner seg BRA for spilling, og SE film på? setter stor pris på om dere deler deres erfaringer enten det er positivt eller negativt om den. Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg har hørt mye rykter om at den er mørk..... men noen som vet noen om denne?? -Samsung 19" LCD Syncmaster 913N Monitor Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 jeg skal også ha meg LCD skjerm, og jeg lurer på å kjøpe meg den Samsung Syncmaster'n. men jeg vil gjerne vite om den egner seg BRA for spilling, og SE film på? setter stor pris på om dere deler deres erfaringer enten det er positivt eller negativt om den. 5335949[/snapback] Ja, skjermen egner seg VELDIG bra for spilling. Jeg har enda ikke klart å se etterslep i det hele tatt. Til å se film på er den meget bra også. Det som faktisk er positivt er at du får med både VGA og DVI kabel på 930BF. Ellers har jeg igrunnen ingenting spesielt å si om den. Positivt overrasket vertfall. Lenke til kommentar
Lauritz1 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 jeg skal også ha meg LCD skjerm, og jeg lurer på å kjøpe meg den Samsung Syncmaster'n. men jeg vil gjerne vite om den egner seg BRA for spilling, og SE film på? setter stor pris på om dere deler deres erfaringer enten det er positivt eller negativt om den. 5335949[/snapback] Ja, skjermen egner seg VELDIG bra for spilling. Jeg har enda ikke klart å se etterslep i det hele tatt. Til å se film på er den meget bra også. Det som faktisk er positivt er at du får med både VGA og DVI kabel på 930BF. Ellers har jeg igrunnen ingenting spesielt å si om den. Positivt overrasket vertfall. 5337816[/snapback] jeg er veldig ny når det gjelder lcd, og har egentlig ikke så mye peiling på skjermer og bilde gennerelt. så kunne du fortalt meg hva VGA og DVI kabler er for noe? Lenke til kommentar
Måhadetbaremåhadet Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 DVI kabel er digital overføring til skjermen, VGA er analog Lenke til kommentar
Lauritz1 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 DVI kabel er digital overføring til skjermen, VGA er analog 5343757[/snapback] oki. Lenke til kommentar
Lauritz1 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 jeg ser at på Elkjop.no har de en Samsung Syncmaster som har akkurat samme pris, 4ms og 700:1 osv. men den heter 730BF, kan det være noe forskjell? Lenke til kommentar
Lauritz1 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 nevermind. den en 17 tommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå