Lars73 Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Når jeg har mange programmer og/eller sider på internett oppe i toolbaren, så legger de seg over hverandre etterhvert. Syntes dette blir veldig uoversiktlig og tungvindt. Noen som vet hvordan jeg får fjernet dette? Bruker windows xp Beklager den dårlige forklaringa. Håper det ihvertfall er en som skjønner hva jeg mener :smile: Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Høyreklikk på taskbaren - velg properties - ta vekk haka ved "group similar taskbar buttons" Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Høyreklikk på startmenyen og Egenskaper. Under menyen Oppgavelinje står det Grupper lignende knapper på oppgavelinjen. Ta av den. Men det finns andre nettlesere enn bare IE veit du :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Group similar taskbar buttons er kjekt da. still heller opp hvor mange vinduer som må til før de samles i en. link Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Tusen takk for raske svar :smile: Når jeg først har deres oppmerksomhet, så vil jeg gjerne spørre om en annen ting som irriterer meg. Når jeg åpner Internett, så åpnes ikke et maximert vindu. Noen som vet hvordan jeg får vinduene til å være maximert som default? Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Siste spørsmaålet ditt, så blir IE vinduet slik det siste vinduet du lukket. Altså hvis du åpner et vindu i IE og setter det til maksimert og lukker deretter det. Da blir det slik neste gang du åpner IE! Fatter? Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Fatter, men det funker ikke. Har allerede prøvd det. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Fatter, men det funker ikke. Har allerede prøvd det. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hvis du høyre-klikker på snarveien din, velger "Shortcut" taben øverst, og så "Maximized" under "Run:"...så skjer noe HELT FORFERDELIG!!! HERREGUUUUUD!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå