Knutgrus Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Skulle prøve en poll fra hotscripts.com. Kom over et jeg skjønte en del av, men jeg skulle så gjerne hatt svart bakgrunn på det. Om jeg setter html-tag med svart bakgrunn blir hele siden svart når jeg skal se resultatet! Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Vet ikke om det funker, men tror det: forandre poll.php til dette: <html> <head> <link rel="Stylesheet" type="text/css" href="style.css"> </head> <body> PHP KODEN (Alt som var i poll.php fra før) </body> </html> Lag en fil som heter style.css og legg til: body { font-size: 10px; color: #FFFFFF; } EDIT: Endret bode til body Endret 15. desember 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Nei... Det hjalp ikke særlig det heller... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 det er background-color man må bruke, ikke color background-color: rgb(0,0,0); Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 åå, du skulle ha svar bakrund? Trodde det var det som var problemet (at teksten ikke viste) Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Samma problemet.... Alt blir svart når jeg stemmer... Hjelper det om dere ser på pollen? Stramdramlink i signatur... Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Jeg får resultatet opp helt greit når jeg stemmer... Grønn(!) tekst på svart bakgrunn. Endret 25. januar 2006 av anners Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Skulle hatt den hvite ramma rundt det hele svart... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Har PHP kræsja på serveren eller? Fikk hvertfall laste ned fila, er ikke imponert over koden hvertfall Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 <html> <head> <link rel="Stylesheet" type="text/css" href="style.css"> </head> <body> <div id="bgp"> PHP KODEN (Alt som var i poll.php fra før) </div> </body> </html> style.css: #bgp { font-size: 10px; background-color: rgb(0,0,0); } prøv den.. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Nei... Funka ikke det heller... På den forrige var kanten hvit. Det som er problemet er at når man legger inn stemme, blir hele siden enten svart eller hvit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå