abene Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Wikipedia og Britannica like gode Det har haglet med kritikk mot det populære leksikonet Wikipedia. En ny undersøkelse konkluderer med at Wikipedia er like god som etablerte Encyclopedia Britannica på vitenskaplige fakta. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Oi! Viste ikke at Wikipedia var så bra og Britannica så dårlig! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg er ikke fornøyd med kvalitéten på Wikipedia i dag. Det kryr av feil. Men mye av det som står der kan være lærerikt likevel. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg er ikke fornøyd med kvalitéten på Wikipedia i dag. Det kryr av feil. Men mye av det som står der kan være lærerikt likevel. 5298439[/snapback] Jeg har heller ikke særlig tro på at kvaliteten kommer til å bli noe bedre så lenge hvem som helst kan redigere innholdet. Det finnes nok av personer som vil ha glede av å sabotere hele greia. Personlig liker jeg Uncyclopedia bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå