krister461 Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Fikk telefon fra selger idag...bilen kommer kanskje i helgen. Får bekreftelse seinere i uken. Tviler litt på at jeg går for ryggesensor eller kamera...har brukt nok peng på ekstrautstyr nå! Får heller prøve å rygge forsiktig... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Bilen kom på torsdag og har nå rundet 500 km. Jeg er, som sikkert alle andre nybil-kjøpere, storfornøyd. - Bilen trekker veldig bra om du gir den nok turtall og sitter limt på veien. - Du sitter komfortabelt og plassen er imponerende stor. Både i fremsete, baksete og bagasjerom. - Consert-pakken funker bra. Ikke verdens beste anlegg, men bra nok til at du kan skru litt opp og kose deg med musikk. - Jeg har enda ikke savnet ryggesensor, men det vil nok være vanskelig å se små ting som befinner seg midt bak bilen. Jeg har ikke fått tatt noen gode bilder enda men ligger ved noen. (Har ikke tatt av takstativet da jeg får kajakker som skal oppå i løpet av et par dager). Endret 21. august 2006 av krister461 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå