Solid Edge Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Noen som kan hjelpe meg finne noen form for styling til min golf gl?? og kanskje hjelpe meg litt med hva jeg kan kjøpe til å ha under Panseret?? Endret 15. desember 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hvilken årsmodell? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hvis det er en eldre Golf 2 fra 80- tallet, synes jeg du bør sette på en Jetta- grill. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 en 1997 modell her er et bilde av den: Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Er det noen andre VW som har likens deler? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Feks. kan det være kult med: panserforlenger, angeleyes, emblemfri grill, VR6 leppe, nye blanke blinklys og tåkelys og felger. Hvis du har mye penger kan RS fangere eller annen type styling fanger være stilig. Men det er dyrt! Takbøyler og orginal antenne ser heller ikke kult ut! Rask det av og monter antennen oppå taket. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Feks. kan det være kult med:panserforlenger, angeleyes, emblemfri grill, VR6 leppe, nye blanke blinklys og tåkelys og felger. Hvis du har mye penger kan RS fangere eller annen type styling fanger være stilig. Men det er dyrt! Takbøyler og orginal antenne ser heller ikke kult ut! Rask det av og monter antennen oppå taket. 5298057[/snapback] Jeg ville også fjernet ALLE emblemer og lister, senket den bittelitte grann og satt på noen skikkelig kule felger og tonet ned alle rutene (Anbefales å å få gjort hos noen proffesjonelle) Endret 18. desember 2005 av vincent_vega Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Feks. kan det være kult med:panserforlenger, angeleyes, emblemfri grill, VR6 leppe, nye blanke blinklys og tåkelys og felger. Hvis du har mye penger kan RS fangere eller annen type styling fanger være stilig. Men det er dyrt! Takbøyler og orginal antenne ser heller ikke kult ut! Rask det av og monter antennen oppå taket. 5298057[/snapback] Jeg ville også fjernet ALLE emblemer og lister, senket den bittelitte grann og satt på noen skikkelig kule felger og tonet ned alle rutene (Anbefales å å få gjort hos noen proffesjonelle) 5306801[/snapback] Tar nesten senk og emblem-cleaning som en selvfølge, så jeg glemte å nevne det;) Soting er også noe som er kult, men ikke prioriter soting som en av de tingene du gjør aller først. Kan se noe harry ut med kun soting som styling i starten. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Sjekk denne sia for styling til bilen din... Billig og bra utvalg med rett rundt 70 artikler til Golf III Kan også være kult med clean bakluke som på bilde 10, selv om jeg ikke er sikker på om den går på stv'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå