Gå til innhold

Hvilke 2 XBOX360 spill vil dere anbefalle?


Lokiboki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pgr3 er utrolig morsommt, spesiellt på live!

Kameo er og et utrolig flott spill, man blir meget fort hekta. Utrolige omgivelser med nydelig grafikk.

 

Pdz ble jeg skuffa over, jeg elsker Halo 2 men pdz ga meg lixxom ikke det "kicket" jeg hadde forventa... Grafikken er nydelig, men til tider litt "rar" plastikk aktig på en måte. Og på 5 år syns jeg søren Rare burde klart å skrapt ihop en skikkelig story. Live delen kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har prøvd det så mye.

Lenke til kommentar
hvis du mener de spillene som er ute nå, må jeg si PGR3 og Kameo. det er de beste som er ute nå! PGR3 slår GT4 ned i homo-støvlettene, og Kameo er NESTEN like kult som zelda: ocarina of time. siden ingenting noen gang kommer til å slå Zelda, men Kameo nesten gjør det er det grunn nok i seg selv!

5297256[/snapback]

 

 

Mener dem som er ute nå ja :)

Er vel de 2 spillene jeg har tenkt mest på ja..

PDZ hadde jeg veldig lyst på,men tørte rett og slett ikke velge det framfor COD2!

Mulig jeg gjorde en feil der?

Er mange spill å glede seg til også da :D

Lenke til kommentar

for variasjonen sin skyld ville jeg valgt et bilspill og et sportspill, siden du har cod 2 og liker alt. hva med madden eller nba live 2006 og pgr eller nfs mw.. PGR 3 er veldig arcade preget, men er også realistisk. Jeg synes personlig at det er mer gøy og kjøre en bane fortest mulig enn å gå mest mulig KUDOS. Jeg synes time trial er det artigste elementet i PGR 3. SKikkelig artig og laste ned ghosten fra den som har den beste tida på en bane og prøve seg mot den. Det er også et bra utvalg av biler + at xbox kontrolleren er digg å kjøre bilspill med, gass og brems fungerer utmerket, kanskje ikke like greit som den gamle kontrolleren, som hadde mye bedre fjæring, men fortsatt god.

 

PS: Need for speed most wanted er også ganske bra, og du får skikkelig fartsfølelse i det spillet, etter min mening, mer enn i PGR3. Dette spillet er helt arkadeorientert.

Lenke til kommentar
hvis du mener de spillene som er ute nå, må jeg si PGR3 og Kameo. det er de beste som er ute nå! PGR3 slår GT4 ned i homo-støvlettene, og Kameo er NESTEN like kult som zelda: ocarina of time. siden ingenting noen gang kommer til å slå Zelda, men Kameo nesten gjør det er det grunn nok i seg selv!

5297256[/snapback]

 

 

Mener dem som er ute nå ja :)

Er vel de 2 spillene jeg har tenkt mest på ja..

PDZ hadde jeg veldig lyst på,men tørte rett og slett ikke velge det framfor COD2!

Mulig jeg gjorde en feil der?

Er mange spill å glede seg til også da :D

5297413[/snapback]

 

du gjorde definitivt ikke en feil. PDZ er uhyggelig mye dårligere enn COD2! hørt mye godt om multiplayer-delen til PDZ da, men synes COD2 sin er bra og jeg! til tross for få spillere og mye lagging! mange spill å glede seg til ja! :thumbup:

Lenke til kommentar

Project Gotham Racing 3 er langt ifra å være en arcade-spill. det er som GT + mye penere :)

 

et tips. NBA 2K6 er MYE bedre enn NBA Live 06. Hold deg langt unna EA Sport foreløpig. det eneste de har satsa på er grafikken, gameplayet er helt på tryne.

NBA 2K6 er det mest realistiske basketspillet jeg har sett, den er neste på lista mi i hvertfall...

 

du kan se på en video av den på Xbox marketplace

Endret av Maniac
Lenke til kommentar

Hehe, nå ble det til at jeg gikk for Kameo og Pgr3!

Har ikke fått prøvd spillene, i og med at jeg får dem til jul :yes:

Gleder meg ivertfall veldig! Synes det er helt topp at dere kommer med råd! :woot:

Skal ha meg et spill litt etter jul også tenker jeg! Så det er bare å fortsette å anbefalle! :grin:

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...