Gå til innhold

ATI 8500- Når kommer dette ?

Thomas99101

Anbefalte innlegg

Når greier ati og slippe ut 8500 modellen ??

Dette tar jo en evighet!! hvis det stemmer med at 8500 kommer til komplet den 01.07 så er jo det sykt..

Geforce korta fikk jo ut en ny modell med engang 8500 ble annonsert for pressen! mens ati venter og venter og aldri greier å gjøre noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken butikk.. har sett 8500 til 233.35 dollar på ebuy.. free delivery. (tror det var den)

Bra butikk og slikt?

Gjelder garantien om en leverer den inn til en butikk her i norge også. Store merker har gjerne international guarantee som skal gjelde over alt..

Veldig irritert over komplett og andre butikker som setter kortet opp på lista si og så har de ikke varen inne før over en MÅNED etter.

Lenke til kommentar

Fant ny pris på 189$. Er white box som sikkert er bulk versjon uten unødvendige spill...

Tviler litt på at de sender gratis internasjonalt, selv om det ikke blir tunge pakken .

http://www.ibuyer.net/prod.html?id=622924&s=P#pt

http://www.digiconcepts.com/ati_videocards_08.htm

http://www.pricescan.com/items/item129575.asp

Ibuyer sender samme dag.

Tror komplett legger inn varen 5 uker før de har varen på lager fordi de ikke vil ha 5000 mail som lurer på når 8500 kommer

Bestill ett til meg og.

[ Denne Melding var redigert av: XeP på 2001-12-02 21:00 ]

[ Denne Melding var redigert av: XeP på 2001-12-02 21:05 ]

Lenke til kommentar

Bare vær klar over at det Club 3D ikke er en fullverdig R8500. R8500 skal være klokket på 275/275. Club 3D kortet kjører kun 250/250.

Jøss... det sparker da for det, men det er ikke det kortet ATI slipper som R8500.

Vet ikke om det går an å klokke opp slik at det får samme ytelse som 275/275. Kunne vært moro å hørt om noen har prøvd.

mvh

Jan Arve

Lenke til kommentar

På Toms Hardware har de greid å klokke 8500 fra ATI veldig høyt, mye mer å gå på enn GF3 korta uten noen form for modifikasjoner.

Vanskelig å si hva Club 3d folka bruker av komponenter, de står jo fritt til å velge minne leverandører og slikt.

Uansett så er nok ATI sitt eget kort det beste kjøpet, de har nok satt sammen de beste komponentene.

Den som venter.....:smile:

Telcontar

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-02 17:35, Thomas99101 skrev:

Når greier ati og slippe ut 8500 modellen ??

Dette tar jo en evighet!! hvis det stemmer med at 8500 kommer til komplet den 01.07 så er jo det sykt..

Geforce korta fikk jo ut en ny modell med engang 8500 ble annonsert for pressen! mens ati venter og venter og aldri greier å gjøre noe...

Mitt kort kom i posten i dag, bare synd jeg ikke rekker å hente det før i morgen.

Da er det snakk om et vaskeekte retail Radeon 8500. Nå skal det sies at det er over en måned siden jeg bestilte det hos itbutikken og så vidt jeg forsto fikk de bare inn et bitte lite parti i første omgang.

Men det blir morro i morgen =8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...