Gå til innhold

Når kommer Iaudio U3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Vostok, vil dere få inn versjonene på 1gb og 2gb? Har du noen formening om hva prisene blir?

5300305[/snapback]

 

Vi får iallefall 1GB, forhåpentligvis 2GB også. Fortsatt usikker på pris, i Sverige ligger 1GB på 1995 SEK. La meg tippe 1600-1700,- for 1GB. La meg komme tilbake når jeg vet mer.

5300907[/snapback]

 

Vet du noe mer nå ? :innocent:

Lenke til kommentar
Vostok, vil dere få inn versjonene på 1gb og 2gb? Har du noen formening om hva prisene blir?

5300305[/snapback]

 

Vi får iallefall 1GB, forhåpentligvis 2GB også. Fortsatt usikker på pris, i Sverige ligger 1GB på 1995 SEK. La meg tippe 1600-1700,- for 1GB. La meg komme tilbake når jeg vet mer.

5300907[/snapback]

 

Vet du noe mer nå ? :innocent:

5354876[/snapback]

 

Importøren sier at den kommer i løpet av januar, ikke mer spesifikt enn det.

Prisen blir 1700,- for 1GB, og den kan forhåndsbestilles. Ser ut som det er bare den som kommer nå i første omgang.

 

Mvh

Einar

www.vostok.no

Lenke til kommentar
Når noen har fått tak i den må der legge ut en "review"  :dribble:  :thumbup:

iAudio spillerne har jo vanligvis kjempe god lyd, tror nok ikke denne er noe dårligere enn min gamle iAudio 5  :)

Om den er mye bedre, må jeg nok gå til innkjøp av en slik en  ;)

5372595[/snapback]

 

Har fått en demospiller i hus nå :D Skal se om jeg får skrevet litt og noen bilder i løpet av kvelden. Den ligner veldig på U2 bare litt bredere, enkel men lekker. Utgangseffekten skal være 2*30mW på denne lille saken, høres ut som den ikke mangler "trøkk" iallefall. Skjermen er liten, men ser overraskende bra ut med de demofilmene som fulgte med.

 

Mvh

Einar

www.vostok.no

Lenke til kommentar

Har nå sett litt på iAUDIO U3, og for å si det med en gang, jeg er ganske begeistret. Jeg skal være forsiktig med uttalelsene mine, siden jeg er litt "inhabil", og prøve å komme med en objektiv kort vurdering. Må også si at det er ikke mange minuttene jeg har brukt den.

 

Lydkvaliteten er såvidt jeg kunne bedømme, på lik linje med de andre spillerne fra iAUDIO, altså meget bra. Testet med MP3 og FLAC. Brukte FLAC med kompresjonsnivå 8, og det gikk uten noen problemer.

 

Menyene var nesten kliss lik iAUDIO X5 sin, bortsett fra at denne mangler USB OTG.

 

Skjermen oppfattes faktisk som bedre enn X5, men det er vel pga at det er samme oppløsning med en del mindre skjerm. Den føles altså skarpere.

 

Fikk ikke til å konvertere film med iRiverter (3.parts prog), men med den medfølgende JetAudio gikk det greitt. En episode av en tv-serie på 56 min ble på 214MB. Mens en Lost episode på 40 min hadde 114MB. Overaskende bra bilde må jeg si. Såvidt litt hakkete, så kanskje slitsomt å se en hel film, men en episode av en serie på t-banen eller bussen burde gå bra.

 

Har ikke prøvd mic, eller line-in. Radioen virket ok, uten at jeg har fått testet den i friluft.

 

Den er noe større enn U2, men omtrent på en størrelse med en lighter.

 

Tok noen bilder og filmsnutter(bommet litt med hvitbalansen og de ble litt mørk, men ..):

u3a.jpg

 

u3b.jpg

 

Filmsnutter:

6,3MB

U3a.avi

 

4,0MB

U3b.avi

 

Viser ellers til eng.iaudio.com for detaljer om spesifikasjoner.

 

Dette ble ganske kort og i all hast, men bedre enn ingenting. Sikkert noe jeg har glemt?

 

Mvh

Einar

www.vostok.no

Lenke til kommentar

Fikk denne spilleren på dør i går :D . Og den va utrolig bra til å være så liten. det er utrolig bra lyd på den. og en bra fargeskjerm. det eneste er at den hakker når du skall spille av en hel film som tidligere nevnt. men som sagt en veldig god spiller :thumbup:

kom ut den 27/12 der jeg kjøpte den...

Lenke til kommentar
Kan du bekrefte/avkrefte om det er pause mellom hver lydfil (mp3/ogg) man spiller? Jeg tenker spesielt på mixede cder hvor man ikke ønsker pause fordi sporene er sammenhengende.

5393160[/snapback]

 

det er ikke no pause mellom sangene når du legger in en mixed cd nei.. du får de samenhengende :)

Endret av Andrey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...