hitokiri Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Det blir ikke stort mer portablet enn dette: Høyttalere til MP3-spilleren din, laget i sammenleggbar papp. Les mer Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Dette må være den værste jalla løsningen jeg har hørt om. virker som selskapet virkelig er desperat. og 300 kr for papp og et latterig dårlig ellement som du gjerne kan sammenligne med bærbar pc kvalitet. pappen kunne i det minste ha vært farget med ett eller annet. virkelig et desperat forsøk. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Det lukter lydkvalitet lang vei av disse . Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 med nok akohol innabords, noen av det annet kjønn i armkroken, en balade på høytalerne og ingen vil merke noe når det gjelder lydkvalitet. husk, dette er ikke ment for å plugges inn i mediafil-anlegget til oppunder halve millionen. dette er ment for å plugges inn i en ipod eller lignende men samtidig være lett å pakke med seg Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Synes det var genialt jeg, uten at selskapene kommer med sånne ideer iblant så blir det ganske kjedelig.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Papp gir ikke det beste kvalitetsinntrykket nei Men jeg ser ikke bort i fra at det kan gi bedre lydkvalitet enn like flate høytalere (i sammenlagt tilstand) uten noe ressonanskammer for bassen. Men papp har jo sine andre ulemper: en flekk med vann/vin/øl eller hva det måtte være så blir de jo ennå styggere. Jeg synes godt de kunne byttet ut materialet med f.eks litt tykk plast trykket med filt så det ikke blir stygge skranglelyder i bretten der to løse flapper kan slå mot hverandre. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hva tror dere de der koster og produsere da? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) mest sansynlig veldig lite. det dyreste er nok selve elementene... og en liten kommentar til simen1 sin post: det finnes papp som er motstandsdyktig mot fuktighet. tenk melkekartong Endret 2. januar 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 er ikke de fleste standardhøytalere i biler laget av papp da? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hmm, du nevner noe der... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hmm! funker sikkert greit nok dem om du bare skal høre litt på radio feks. på bade tur om sommern.. Kult konsept, kommer sikkert flerne i samme sjanger og et par hakk bedre. Men prisen var litt høy kanskje.. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 er ikke de fleste standardhøytalere i biler laget av papp da? 5374801[/snapback] Ja.. de er vel det.. hvertfall i den gammle Golf 2'en min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg